قمی: کسب مدال المپیک در جودو دور از دسترس نیست

پیشکسوت جودو کشورمان گفت: جودو ایران پتانسیل بالایی دارد وکسب مدال المپیک دور از ذهن نیست

سعید قمی پیشکسوت جودو کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با این اردوهایی که فدراسیون برنامه ریزی کرده به اینده جودو امیدوارم و همچنین کسب ۳ مدال از ۳ رویداد بین المللی و کسب سهمیه المپیک را به جامعه جودو تبریک می گویم. محجوب و ملایی میتوانند اینده روشنی را برای جودو ترسیم کنند و حتی به نظر من کسب مدال المپیک هم برای جودو دور از ذهن نیست و میتوان با این برنامه ریزی ها قله های پیشرفت را فتح کرد.    

سرمربی تیم ملی جودو کارگران کشور در خصوص سرپرست فدراسیون جودو افزود: خوشبختانه وزارت ورزش برای سرپرستی فدراسیون گزینه خوبی را انتخاب کرده و خدابخش از مدیران با تجربه و با سابقه ورزش است و در این مدت کوتاهی که سکان این ورزش رزمی را در دست گرفته با برنامه و اصول حرکت خوبی را شروع کرده و امیدوارم در جهت پیشرفت جودو از تمام پتانسیل این ورزش المپیکی استفاده کند.  

رییس انجمن جودو کارگران کشور اذعان داشت: اگر بخواهیم جودو ایران در مسابقات جهانی و المپیک حرفی برای گفتن داشته باشد اول باید بین اعضا خانواده بزرگ جودو اتحاد ٬ همدلی ٬ وفاق و یکرنگی ایجاد کنیم و از فدراسیون حمایت کنیم. برای بیرون امدن از این وضعیت نامطلوب باید با برنامه ریزی علمی زیر ساختهای جودو را درست کنیم و علم و دانش مربیان پایه ساز را به علم روز دنیا نزدیک کنیم تا بتوانیم در اینده حرفی برای گفتت داشته باشیم.

قمی تاکید کرد: یک ورزش المپیکی باید ابزار ٬ امکانات و بودجه المپیکی داشته باشد. پتانسیل رسیدن جودو ایران به جایگاههای خوب دنیا در جوانان شایسته ایرانی وجود دارد و میتوان به عناوین مهم جهانی و المپیکی فکر کرد .  

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هر چه زودتر مجمع فدراسیون برگزار شود و این ورزش مهم المپیکی سکاندارخود را بشناسد تا بتوان با برنامه ریزی دقیق مدال المپیک را کسب کرد و این دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: قمی ، جودو ، جودو المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار