حسین خانی:

المپیکی شوم متفاوت کشتی خواهم گرفت

دارنده مدال طلای آسیا گفت:در صورتی که در بازی های المپیک 2016 ملی پوش شوم یک مصطفی حسین خانی دیگر را روی تشک خواهید دید و بدون مدال به ایران بازنخواهم گشت.

مصطفی حسین خانی در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ضمن بیان این مطلب افزود:پس از دوری طولانی مدت به دلیل مصدومیت بازگشت خوبی داشتم ابتدا در قهرمانی کشور نفر اول شدم،در جام تختی به مقام نخست رسیدم و در قهرمانی آسیا نیز با اقتدار روی سکوی نخست قرار گرفتم تا ثابت کنم در وزن 74 کیلو گرم حرف های زیادی برای گفتن خواهم داشت.
قهرمان آسیا درباره وضعیت فعلی خود گفت:در حال حاضر شرایط خوبی هم به لحاظ فنی و هم روحی و روانی دارم خوشبختانه از آسیب دیدگی که داشتم خبری نیست هر چند زانویی که عمل شود دیگر مثل سابق نخواهد شد اما به لطف خدا فعلاً که مشکلی ندارم و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد با تمام توان آماده حضور در رقابت انتخابی می شوم.
وی درباره تصمیم شورای فنی مبنی بر رقابت انتخابی با حسن یزدانی برای ملی پوش شدن در بازی های المپیک گفت:من خواهان دوبنده تیم ملی هستم در نتیجه برای رسیدن به این مهم حاضرم از هر فیلتری عبور کنم و حالا که ملاک ملی پوش شدن رقابت انتخابی با حسن یزدانی است با تشکر از اعضای شورای فنی خود را مهیای این رقابت سرنوشت ساز می کنم.
حسین خانی خاطرنشان کرد:حضور در بازی های المپیک برای هر ورزشکاری افتخار است و مدال گرفتن در این میدان بزرگ آنقدر پُر اهمیت است که نصیب هر کسی نخواهد شد به همین منظور با توجه به جایگاهی که المپیک دارد اگر نماینده کشتی آزاد ایران در وزن 74 کیلو گرم باشم شما شک نداشته باشید یک مصطفی حسین خانی دیگر را نسبت به رقابت های جهانی 2014 روی تشک خواهد دید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار