ترابیان: رییس جدید فیفا گفت ایران امن ترین کشور است

دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت :حضور اینفانتینو در ایران به واسطه دوستی با من و هیچ شخص دیگری نبود و حضور وی به دلیل اهمیت ایران در منطقه و جهان بود.

عباس ترابیان دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال در گفتگو با  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد سفر جیانی اینفانتینو رئیس جدید فیفا به کشورمان ، گفت : حضور اینفانتینو در ایران به واسطه دوستی با من و هیچ شخص دیگری نبود و حضور وی به دلیل اهمیت ایران در منطقه و جهان بود.
ترابیان در ادامه اظهار داشت : رئیس جدید فیفا کشورمان را از 2 جهت تایید کردند ، یکی اینکه به صراحت ایران را کشوری امن در منطقه معرفی کرد و گفت مسئله ای بر غیر امن بودن این کشور وجود ندارد و دوم اینکه نباید سیاست را در فوتبال دخالت داد و ایران را در این امر موفق معرفی کرد ، اینفانتینو ایران را به عنوان یک کشور لیدر (راهنما) برای منطقه معرفی کرد و اینها دلیل اصلی سفرشان به کشورمان بود.
ترابیان سفر اینفانتینو و مذاکرات با کفاشیان را اینگونه توضیح داد : سفر اینفانتینو یک سفر عام بود و این پیام را در برداشت که محیطی امن برای فوتبال در جهان پس از اتفاقات اخیر(مسئله فساد در فوتبال و برکناری بلاتر و پلاتینی) بر پا کند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار