کرمانشاه؛

پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه نقشی محوری در امنیت منطقه غرب کشور

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:پایگاه یکم هوانیروز کرمانشاه نقشی محوری و مرکزی در تامین امنیت منطقه غرب کشور دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری گفت: هوانیروز در روزهای نخست انقلاب در برابر دشمنان داخلی و افراد تجزیه‌طلب ایستادگی کرد و کارنامه درخشانی در تاریخ انقلاب دارد.

وی گفت: هوانیروز نقش مهمی در ارتقای توان دفاعی و نظامی کشور دارد خلبانان تیزپرواز هوانیروز همواره آماده جان‌فشانی در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی ارتقای توانایی بالگردهای هوانیروز پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را از جمله اقدامات مهم متخصصان داخلی بیان کرد و گفت: خلبانان تیزپرواز هوانیروز از روزهای نخست دوران دفاع مقدس در همه عملیات‌های نظامی پرواز می‌کردند.

فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین به تلاش متخصصان داخلی برای عدم وابستگی به خارج از کشور در این حوزه اشاره کرد و افزود: هوانیروز در بخش‌های تعمیر و نگهداری بالگردها و تجهیزات به سطح خودکفایی و قطع وابستگی به بیگانگان رسیده که ریشه در خودباوری جوانان این مرز و بوم و ایمان راسخ در پرتو هدایت‌های ولی‌فقیه دارد.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار