بهره برداری از کلینیک سیار حیوانات شهری

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از بهره برداری کلینیک سیار حیوانات شهری در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا قدیمی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در مراسم اختتامیه روش نوین مبارزه با جانوران مضر شهری که امروز (چهارشنبه) برگزارشد، با اشاره به سگ‌های ولگرد تهران اظهار داشت: کلینیک سیار حیوانان شهری در سطح شهر تهران به بهره برداری رسید.

وی با بیان این‌که کلانشهری مانند تهران با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کند، افزود: با تمامی این مشکلات شهرداری در راستای کاهش جانوران مضر شهری اقداماتی را انجام داده است.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به آلودگی تهران تصریح کرد: با این همه آلودگی در شهر ما اجازه خطا در بحث جانوران مضر شهری نداریم.
 
قدیمی با بیان این‌که برای مبارزه با جانواران مضر شهری یک‌سال روش‌های مختلف را مورد مطالعه قرار می‌دهیم، یادآور شد: استفاده از روش‌های نوین برای کاهش جانوران مضر شهری مشکلات زیست محیطی برای آب و خاک ندارد.

وی با تاکید بر این‌که پناهگاه‌، آب و غذا سه عامل تکثیر و رشد موش‌های شهر تهران است، تصریح کرد: اگر این عوامل را محدود نکنیم جانوران شهر افزایش پیدا خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران، با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در راستای کاهش جانوران مضر شهری گفت: به اصناف زباله ساز و رستوران‌ها و فست فودها تذکراتی در خصوص تولید زباله ارائه شده است.

قدیمی به تفاهم نامه بین شهرداری تهران و اتاق اصناف اشاره کرد و افزود: تمدید جواز و صدور جواز جدید منوط به آموزش به افراد است.

وی با بیان این‌که نگاه های منفی بر روی این شرکت بسیار زیاد است ،ادامه داد: این نگاه‌ها برای ما مهم نیست چرا که ما به دنبال گرفتن نتیجه مطلوب برای تهران هستیم.

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر این‌که از سه سال گذشته تاکنون کشتار سگ در تهران تعطیل شده است، تصریح کرد: 60 نیروی زبده شهرداری تهران در سطح شهر سگ‌ها را جمع آوری می کنند.

قدیمی با تاکید بر این‌که تهران میزبان سگ‌های ولگرد است، گفت: شهر های اطراف تهران تا کنون هیچ اقدامی در این خصوص انجام نداده‌اند به همین منظور ما شاهد سگ‌های ولگرد در تهران هستیم.

وی با اشاره به کلینیک سیار حیوانات شهری در تهران یادآور شد: این کلینیک برای درمان و واکسیناسیون کردن حیوانات در بوستان‌های بزرگ و محل‌هایی که این حیوانات زندگی می کنند، است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار