زنجان

تکریم معلولان

نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای معلولان با حضور مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری در زنجان برپا شد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، مدیرکل بهزیستی استان زنجان امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردها و توانمندیهای معلولان که در فرهنگسرای امام خمینی(ره) برگزار شد اظهار داشت: اداره کل بهزیستی استان زنجان این نمایشگاه را با هدف فعال سازی توانمندیهای معلولان برپا کرده است.

محمدی قیداری با اشاره به موضوع ترویج فرهنگی در سطح جامعه و فراهم آوردن زمینه برای حضور معلولان افزود: معلولان برای حضور موفق در جامعه نیازمند شرکت در فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی هستند.

وی ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه‌‌های دستاوردها و توانمندیهای معلولان در استان زنجان زمینه را برای معرفی توانمندیهای معلولان فراهم می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه حدود 19 هزار معلول تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان زنجان قرار دارند، گفت: 42 درصد از افراد تحت پوشش این اداره کل را معلولان جسمی و حرکتی تشکیل می‌دهد.

محمدی‌قیداری افزود: 12 درصد از 19 هزار معلول تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان زنجان هم مربوط به ناشنوایان و نابینایان است.

وی ضمن تاکید بر حمایت اداره کل بهزیستی استان زنجان از معلولان ابراز کرد: به منظور بازتوانی بالقو ه ی معلولان تمامی خدمات لازم از جمله پزشکی به معلولان استان زنجان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.