زنجان؛

مختومه شدن پرونده 19ساله

معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب زنجان گفت: قدیمی ترین پرونده دادگستری استان زنجان بعد از ۱۹ سال مختومه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ قاسم یارمحمدی افزود:پرونده ای با موضوع اختلاف ملکی شامل ۱۵ نفر در خصوص اراضی روستای بلوبین از حوزه قضایی شهرستان ایجرود که قبل از افتتاح دادگستری در ایجرود به شعبه نهم دادگاه با عنوان مزاحمت ارجاع شد، پس از رسیدگی در مورخه ۲۱ اردیبهشت ماه سال ۸۲حکم بدوی صادر شد.

وی اضافه کرد : با تجدیدنظرخواهی محکومعلیه ما پرونده به دادگاه تجدیدنظر استان ارسال و شعبه مذکور پس از شش سال رسیدگی دادنامه بدوی را نقض و جهت ادامه رسیدگی به دادگاه بدوی اعاده کرد.

وی ادامه داد:در نهایت پس از تغییرات متعدد قضات رسیدگی کننده، سرانجام پرونده جهت رسیدگی به بندهبه عنوان دادرس علی البدل ارجاع شد که پس از تشکیل دو جلسه رسیدگی در نهایت حکم پرونده را صادر و پس از ۱۹ سال مسن ترین پرونده دادگستری استان زنجان مختومه شد.

یارمحمدی افزود:در طول رسیدگی به این پرونده هفت نفر از قضات رسیدگی کننده بازنشسته شدند و اوراق پرونده مذکور نیز شامل شش جلد است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.