قزوین؛

قزوین رتبه نخست رعایت حقوق شهروندی و عفاف و حجاب

جانشین قائم مقام وزیر کشور گفت: استان قزوین رتبه نخست صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی را در ارزیابی ها پارسال کسب کرده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی ملازاده در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی قزوین ، ساماندهی سد معبر ، جمع آور قلیان در سفره خانه ها ، طراحی لباس اسلامی و ساماندهی تبلیغات شهری را از جمله ملاک های این انتخاب عنوان کرد.

ملا زاده ،گفت: برنامه های ستاد صیانت ارتباط مستقیم با آسیب های اجتماعی دارد.

وی یکی از رویکرد های صیانت از حقوق شهروندی را کاهش تخلفات اداری و رضایت مردم برشمرد و افزود : میز خدمت و دولت الکترونیک در کاهش سردرگمی مردم ومدت زمان صرف شده برای یک فعالیت در ادارات بکاهد.

جانشین قائم مقام وزیر کشوردرباره موضوع عفاف و حجاب هم گفت : مصوبه شورای عالی فرهنگی در این زمینه مبناست و اگر درست رعایت شود وضعیت جامعه بهتر می شود
ملازاده افزود: عفاف و حجاب در جامعه باید با کار فرهنگی اصلاح شود.

همتی استاندار قزوین هم در این جلسه با تاکید بر لزوم ایجاد قرارگاهی برای ساماندهی امور فرهنگی استان گفت: معاونت سیاسی استانداری موظف شده است یک نظام‌نامه برای قرارگاه فرهنگی استان تدوین کند و جلسات آن نیز به صورت مستمر و ماهانه برگزار شود تا بتوانیم بهترین نتایج را از اقدامات فرهنگی به دست آوریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این نشست گفت: در طرح ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی چند دستگاه نمونه در تکریم ارباب رجوع انتخاب و تجلیل می شوند.

ایوب رحیمی  همچنین ، از طرح بازرسی دستگاه های خدمت رسان در نوروز 95 خبر داد و گفت : بعد از بازرسی و نظر سنجی مردمی ، دستگاه های نمونه در نوروز تجلیل و با دستگاه های ضعیف برخوردمی شود.
انتهای پیام/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار