زنجان؛

برگزاری طرح یاس نبوی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از برگزاری طرح یاس نبوی در بیش از ۵۰بقعه متبرکه در استان زنجان خبرداد و گفت: طرح سوگواره یاس نبوی در بقاء شاخص استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛حجت الاسلام احمد نیکنام افزود: طرح یاس نبوی طبق سنوات گذشته با برگزاری برنامه‌های متعدددر امامزاده‌های زنجان برگزار می‌شود.


وی به اجرای طرح سوگواره یاس نبوی برای هشتمین سال در زنجان اشاره کرد و ادامه داد : هرسال این طرح همزمان با سراسر کشور در بقاع شاخص استان اجرا می‌شود.

وی ابراز کرد: طرح سوگواره یاس نبوی باهدف ترویج الگوبرداری از سیره حضرت فاطمه (س) برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان از برنامه های این اداره در ایام فاطمیه خبر داد .

حجت‌الاسلام نیکنام تصریح کرد: خطبه‌خوانی حضرت زهرا (س)، دسته عزاداری و حرکت از مقابل مسجد جامع به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع)، مراسم قرائت دعا و زیارت حضرت زهرا (س) و سخنرانی، نمایشگاه حجاب و عفاف از برنامه‌های شاخصی است که در این ایام توسط اوقاف برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان یاد آور شد: رسالت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان دعوت از مبلغان دینی حوزه علمیه قم و مبلغان بومی و آمادگی تمام بقاع استان است.

حجت الاسلام نیکنام افزود: در کنار حرکت دسته عزاداری خیمه معرفت جهت پاسخگویی به شبهات دینی و روشنگری برای بصیرت افزایی در حاشیه برنامه‌ها دایر می‌شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.