ارومیه؛

لیگ برتر والیبال؛ پیکان فینالیست شد

تیم پیکان با پیروزی مقابل شهرداری ارومیه، حریف بانک سرمایه در فینال رقابت های والیبال باشگاه های برتر ایران شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ازارومیه ؛ در این دیدار که در خانه والیبال تهران برگزار شد، تیم پیکان با نتیجه 3بر 2 از سد حریف خود گذشت و در مجموع با نتیجه دو بر یک شهرداری ارومیه را شکست داد و گام به دیدار فینال گذاشت.

در ست نخست، تیم پیکان با نتیجه 18 بر 15 از مهمان خود پیشی گرفته بود اما بازیکنان شهرداری ارومیه موفق به کسب 4 امتیاز متوالی شدند تا در نهایت با امتیاز 25 بر 23 تیم میزبان را شکست دهند.

بازیکنان ارومیه در ابتدای ست دوم نیز از رقیب تهرانی خود جلو افتادند اما پیکانی ها در امتیاز 16، بازی را به تساوی کشاندند و نقش محوری سعید معروف پاسور ارومیه ای ها باعث شد تا این تیم با امتیاز 22 بر 25 به برتری دست یابد.

در ست سوم، شاگردان پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان با استفاده از ضعف حریف در دریافت ها و موفقیت در دفاع روی تور توانستند با نتیجه 25 بر 20 شهرداری ارومیه را شکست دهند.

در این ست، ضعف میلاد عبادی پور در دریافت ها باعث شد تا تماشاگران تیم پیکان از بازیکنان این تیم بخواهند که سرویس های خود را به دست این بازیکن تیم حریف ارسال کنند.

همچنین در این ست، درگیری لفظی میان ملی پوشان دو تیم صورت گرفت که همین امر منجر به دادن دو کارت زرد از سوی داور به والریو ورمیلیو از تیم پیکان و سجاد تاروردی از تیم شهرداری ارومیه شد.

شاگردان اکبری در ست چهارم ، هماهنگ تر از حریف ارومیه ای خود ظاهر شدند و با بهره گیری از اشتباهات بازیکنان شهرداری با نتیجه 28 بر 18 رقیب خود را شکست دادند تا بازی به ست پنجم کشیده شود.

در ست چهارم، سعید معروف پاسور تیم شهرداری ارومیه به دلیل ورود به زمین حریف و درگیری لفظی با ورمیلیو با دریافت کارت قرمز روبرو شد .

در ست پنجم این دیدار حساس و نفس گیر، پیکانی ها با عملکرد مطلوب در دفاع روی تور و آبشارهای موفق با نتیجه 15 بر 9 از سد شهرداری ارومیه گذشتند و جواز حضور در دیدار فینال را کسب کردند.

تیم بانک سرمایه پیشتر با نتیجه دو بر صفر تیم ثامن الحج خراسان به برتری دست یافته و راهی دیدار فینال شده بود.

ترکیب بازیکنان دو تیم در ابتدای بازی به شرح زیر بود :

تیم پیکان: فرهاد قائمی، محمد جواد معنوی نژاد، والریو ورمیلیو، امیر غفور، مهدی مرندی و نیکولای نیکولوف و مسعود غلامی

شهرداری ارومیه: حامد رضایی، آرمین تشکری، میلاد عبادی پور، سعید معروف، عبدالرضا علیزاده و سجاد تاری وردی زاده

انتهای پیام /ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.