کرمان؛

پروژه های قرارگاه خاتم در کرمان در نوروز تعطیل نمی شود

شهردار کرمان گفت: بدلیل اهمیت کار پروژه های تقاطع های چند گانه کرمان، کار در ایام نوروز تعطیل نخواهد شد.

به گزار ش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی علی بابایی راه‌اندازی کارگاه قرارگاه خاتم را با توجه به ساخت عرشه‌ی پل‌ها بسیار مهم عنوان وگفت: طبق هماهنگی با قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص)، کار در ایام نوروز تعطیل نشده و پروژه‌های در حال اجرا با سرعت ادامه می‌یابند.

 وی تصریح کرد: قالب‌هایی که برای ساخت سگمنتال پل‌های شهری کرمان مورد استفاده قرار می گیرد، باید از ایتالیا وارد شود که تاکنون شش قالب رسیده و بقیه‌ی قالب‌ها در حال ساخت است.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی شهر کرمان گفت: پروژه‌ی میدان آزادی وضعیت مناسبی دارد و فقط سه ملک در محدوده‌ی خیابان بهمنیار باید تملک می‌شد که با مالکان دو ملک توافق شده و یک ملک دیگر از طریق دستگاه قضایی در حال پی‌گیری است.

شهردار کرمان با بیان این که مشکل زمین سپاه واقع در تقاطع شهدای خلبان نیز حل شد افزود: در حال مذاکره با مالک زمین دیگری هستیم تا با واگذاری زمین جایگزین، مشکل حل شود.

 بابایی با اشاره به اجرای 500 شمع در تقاطع شهدای خلبان تاکید کرد: این پروژه از نظر ترافیکی بسیار مهم است و با اجرای این تقاطع غیرهم‌سطح، ادامه‌ی بلوار کوثر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان این که در تقاطع غیر‌هم‌سطح ولی‌عصر (عج)، از 64 شمع، 60 شمع، از 8 فونداسیون، 3 فونداسیون و از 24 پایه، 2 پایه اجرا شده اظهارداشت : در تقاطع غیرهم‌سطح شهید الله‌دادی هم، تمام 84 شمع اجرا شده و از 14 فونداسیون، 7 فونداسیون و از 28 پایه، 3 پایه اجرا شده است.

شهردار کرمان از اجرای 166 شمع در پل شهید بادپا خبر داد و خاطرنشان کرد: از 21 فونداسیون، 15 فونداسیون و از 49 پایه، 14پایه اجرا شده است.

انتهای پیام /ح

برچسب ها: تقاطع ، سرعت ، پروژه ، نوروز ، خاتم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
این شرکت آماده همکاری با کادری مجرب و با تجربه میباشد