قاسم زارع از بیمه هنرمندان، دلیل سر و سامان نگرفتن آن و تاثیرگذاری فرهنگی هنرمندان گفت.

قاسم زارع بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت اقتصادی و بیمه هنرمندان اظهار داشت: در خصوص بیمه هنرمندان در واقع دلیل سر و سامان نگرفتن این قضیه معلوم نیست؛ چرا مسئولان پاسخگوی این مسئله نیستند؟! مسئولان محترم تأمین اجتماعی و سازمان‌های مختلف! چرا معضل بیمه هنرمندان حل نمی‌شود؟! و این معضل بزرگ همچنان ادامه دارد؟

بازیگر فیلم «اخراجی‌ها 1» ادامه داد: هنرمندان، اقتصاد نمی‌دانند و از این قضایا سر در نمی‌آورند. تقاضا داریم این بیمه برای هنرمندان نیز جاری شود. به نظر من شاید تعدادی در حدود 1500 تا 2000 هنرمند در کشور وجود داشته باشد. این رقم، عدد بالایی نیست که پرداخت بیمه‌شان مشکلی داشته باشد. متأسفانه هنوز سر و سامان درستی در امور بیمه هنرمندان وجود ندارد.

همچنین قاسم زارع در پاسخ به این سؤال که چرا تعدد نقش‌هایی که در فیلم‌ها سیگار می‌کشند زیاد شده است و این مسئله در جامعه تأثیر می‌‌گذارد، گفت: من به این مسئله اعتقادی ندارم. به دلیل اینکه هر کسی که بخواهد سیگاری شود، حتما این کار را انجام می‌دهد و هرکس هم که با کشیدن سیگار میانه خوبی نداشته باشد به سمت آن نمی‌رود. به نظر من در این خصوص باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود. باید به این موضوع فکر کرد که چرا این معضل در بین جوانان ما وجود دارد و در حال افزایش است. هرچند که بخشی از آن نیز باید توسط هنرمندان و آثار سینمایی در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود. در فیلم‌هایی هم که مسئله سیگار کشیدن وجود دارد، فقط به سیگار توجه نکنیم. به موضوعات دیگر نیز نظر کنیم.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار