بازهم فرافکنی این بار از نوع قطری؛

تشریفات ایرانیان ساختگی بود

پس از استقبال گرم مسئولان ذوب آهن از تیم قطری، مدیران لخویا این تشریفات را ساختگی دانستند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال لخویا قطر یک شنبه گذشته برای برگزاری دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا وارد اصفهان شد، تا دومین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کند.
 
درحالی که کاروان این تیم قطری به همراه پرواز چارتر جورجیا به کشورمان سفر کرده بود، کادر پروازی این تیم فاقد روادید بود و حق ورود به کشورمان را نداشت اما با حمایت مسئولان ذوب آهن، تمامی اعضای این هواپیمایی و کاروان تیم لخویا قطر بدون مشکل و با حمایت از سوی مسئولان باشگاه ذوب آهن به محل اسکان خود رفتند و بدون هیچ اتلاف وقتی خود را آماده دیدار مقابل سبز پوشان اصفهانی کردند.
 
اما پس از نشست هماهنگی این 2 تیم و قیل از آغاز بازی، سرپرست کاروان قطری از مسئولان ذوب آهن تشکر کرد و ایرانیان را بهترین میزبانان آسیا قلمداد کرد.
 
اما ساعتی قبل بار دیگر شیطنت قطری ها گل کرد و با ادعاهای واهی، همه این تشریفات را ساختگی دانستند و حق را به سعودی ها دادند.
 
در همین باره گفت و گویی کردیم با علی شجاعی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن، وی در این باره گفت: من تا حالا درباره صحبت های عندنان العلی سرپرست لخویا قطر چیزی نشنیدم اما مطمئنم اگر این حرف ها را زده باشد ، به هیچ وجه درست نیست، زیرا مسئولان باشگاه قطری از میزبانی مان تشکر کردند و حتی آن را به مسئولان AFC نیز گفتند.
 
سرپرست باشگاه ذوب آهن افزود: امیدوارم AFC به این ادعاهای واهی اهمیتی ندهد و طبق شواهد نتیجه گیری کند، زیرا سعودی ها در اندیشه بازی کردن در کشور ثالث هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار