قنبرپور:

تراکتور را می بریم و قهرمان می شویم/ 90 دقیقه بی رحمانه بازی می کنیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در صدد هستیم تا مقابل تراکتورسازی به پیروزی برسیم و برای این کار می بایست تنها 90 دقیقه حمله کنیم.

مصطفی قنبرپور مربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه مراسم ترحیم علی اکبر دارستانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مرحوم دارستانی یکی از بهترین دوستان من در زندگی و فوتبال بود و از دست دادن وی برای من شوک بزرگی محسوب می شد.
 
وی درباره آخرین وضعیت پرسپولیس در آستانه دیدار مقابل تراکتورسازی گفت: بچه ها شرایط بسیار خوبی دارند، امروز صبح و از ساعت 11 بازیکنان تمرین شادی را انجام دادند و پس از ناهار، از هم جدا شدند.
 
قرار است فردا هم ساعت 11 تمرین سبکی انجام دهیم و پس از آن به دیدار مقابل تراکتورسازی برویم.
 
وی درباره شرایط خوب تراکتورسازی پس از 2 برد در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خیلی خوبی کسب کرده و قطعا با روحیه ای بسیار بالایی مقابل پرسپولیس قرار خواهد گرفت، ما می دانیم که آنها بازیکنان کلیدی در ترکیب خود دارند و به طور قطع برانکو این مسائل را به بازیکنان گوشزد می کند، ما بازی های این تیم را دیده ایم و آنالیز کافی را انجام داده ایم.
 
از منظر دیگر اگر بخواهیم به قهرمانی فکر کنیم، با توجه به بازی های سختی که در ادامه لیگ داریم، باید بتوانیم در مسابقه با تراکتور پیروز از میدان خارج شویم تا به قهرمانی دست یابیم.
 
قنبرپور درباره دیدارهای پرسپولیس مقابل سایپا و ذوب آهن که این تیم در آخرین لحظات برد را از دست داد، گفت: نفر اول تیم برانکو است و او درباره تاکتیک های پرسپولیس تصمیم می گیرد و با توجه به شرایطی که در یک مسابقه فوتبال پیش می آید برانکو تصمیم گرفت باید تعویض انجام شود.
 
برانکو خودش به تعویض ها و کارهای تیم اشراف دارد و فکر می کنم گل تساوی که در دیدار مقابل سایپا دریافت کردیم ،یک حادثه بود.
 
وی افزود: امیدوارم روز یکشنبه با دیداری هجومی، منطقی و خارج از احساس 3 امتیاز را از آن خود سازیم تا پل قهرمانی در لیگ برتر را از دیدار مقابل تراکتورسازی بنا کنیم.
 
مربی پرسپولیس در پایان درباره حضور تماشاگران شان بیان کرد: امیدوارم یکشنبه ، هواداران با معرفت پرسپولیس با حضورشان به ساق های بازیکنان انرژی ببخشند و بتوانیم با همراهی هوادارانمان، 12 نفره از سد تراکتور بگذریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار