کرمان؛

دانشجویان رفسنجان عازم کربلای ایران

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان گفت: با آغاز اعزام اردوی راهیان نور بیش از 600 دانشجوی رفسنجانی از مناطق عملیاتی جنوب بازدید می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سید محسن مرعشی افزود: این اعزام از روز 12 اسفند ماه شروع شده و تا 27 اسفند ماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: در طی این مدت 15 دستگاه از دانشگاههای مختلف شامل پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، مفاخر، علامه جعفری، پیام نور کشکوئیه، ولیعصر(عج) و علوم پزشکی رفسنجان روانه مناطق عملیاتی جنوب کشور می شوند.

مرعشی تصریح کرد: دانشجویان از مناطق عملیاتی از جمله دهلاویه، اروند کنار، هویزه، دوکوهه، فکه، فتح المبین، شلمچه، شوش، دانیال نبی و پاسگاه زید بازدید می کنند و در این برنامه راویان دفاع مقدس تا اهواز خاطرات مجروحان و شهدای انقلاب اسلامی را یاد آوری می کنند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان خاطرنشان کرد: اولین کاروان از رفسنجان در قالب سه دستگاه اتوبوس عصر چهارشنبه به این مناطق اعزام شد و هر کاروان به مدت شش روز در این اردو شرکت خواهند داشت.

وی بیان کرد: از هر دانشجو میزان 350 تا 400 هزار ریال وجه نقد گرفته می شود و مابقی خرج و مخارج را دانشگاهها متقبل می شوند ضمن اینکه هزینه هر دانشجو در این اردو بالغ بر 2 میلیون 650 هزار ریال است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار