شعبانی بهار:

سال آینده 25 میلیارد به فدراسیون‌های عمومی و خصوصی تعلق می‌گیرد

معاون همگانی وزارت ورزش گفت: سال آینده حدود 25 میلیارد تومان بودجه برای فدراسیون‌های عمومی و خصوصی در نظر گرفته شده است.

سال آینده 25 میلیارد به فدراسیون‌های  عمومی و خصوصی تعلق می‌گیرد

به گزارش خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان شعبانی بهار در جلسه شورای هماهنگی ورزش‌های همگانی گفت: این جلسه دومین جلسه شورای هماهنگی ورزش‌های همگانی بود که با حضور وزیر ورزش برگزار شد و هدف از برگزاری این جلسه ایجاد هماهنگی برای توسعه ورزش‌های همگانی در سال 95 و ارائه برنامه‌ برای توسعه ورزش‌های همگانی است.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت‌های قانونی و مالی که در دولت و مجلس مصوب شد برای توسعه ورزش‌های همگانی استفاده کنیم که براساس مصوبه یک درصد بودجه به ورزش‌های همگانی تعلق می‌گیرد. براین اساس بودجه ورزش‌های همگانی 500 میلیون تومان است.

برای توسعه ورزش‌های همگانی باید ورزش نیروهای مسلح و شهرداریها را احیا کنیم چرا  که کارکنان دولت قشر زیادی از جامعه را تشکیل می‌دهند که با فعال کردن ورزش بخش‌های دولتی به سلامتی افراد جامعه کمک زیادی می‌کند.

وی ادامه داد: در سال 94، 8 میلیارد تومان به بخش فدراسیون‌های عمومی و 11 میلیارد تومان به فدراسیون‌های خصوصی بودجه تعلق گرفته است. بر این اساس به طور کلی حدود 19 میلیارد تومان برای این فدراسیون هزینه شده است. در سال 95 بودجه فدراسیون‌ها افزایش یافته و به 25 میلیارد تومان رسیده است که نسبت به سال 94، 25 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/

برچسب ها: شعبانی ، فدراسیون ، توسعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار