همسر‌ بان کی مون خواستار پرداخته شدن به موضوع خشونت علیه زنان شد

همسر دبیر کل سازمان ملل خواستار توجه جهان به مسئله افزایش خشونت علیه زنان شد.

همسر‌ بان کی مون خواستار پرداخته شدن به موضوع خشونت علیه زنان شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «بان سون تائک،» همسر‌ بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل متحد، اعلام کرد خشونت علیه زنان مشکل جدی در بسیاری از کشورهای جهان است و باید در سطح جهانی به حل این مشکل پرداخته شود. 

وی روز جمعه اعلام کرد موارد نقض حقوق زنان بسیار گسترده است و خشونت علیه زنان، مشکل بسیار جدی است که رسیدگی به این مشکل در سطح جهانی بسیار حائز اهمیت است. 

مونا ریحانه الناصر، رئیس انجمن زنان برای صلح، وابسته به سازمان ملل متحد، اعلام کرد حدود یک پنجم زنان زیر ۱۵ سال مورد سوء استفاده جنسی قرار می‌گیرند. 

عناصر گروه تروریستی داعش دختران را در ازای کمتر از ۲۵ دلار به فروش می‌رسانند. سالانه دو و نیم نفر برای کار اجباری، بردگی و فحشا قاچاق می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
ای کاش در باره وضعیت زنان و کودکان یمن هم چیزی می گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۵ اسفند ۱۳۹۴
ایکاش خانم بانکی مون این مطلب رو میدید :
سرکار خانم بانکی مون :دیر زمانی نیست که ژاپنیهای غیور و با شرافت برای دفاع از شرافتشون هاراگیری ی میکردند . ایکاش شوهر شما هم انقدر ژاپنی بود که بخاطر موضع گیری بسیار یک جانبه و ظالمانه در جائی که مظلومی در دنیا فریاد کمک خواهی سرمی داد اگر شهامت هاراگیری را نداشت لااقل این شجاعت را داشت که استفعا کند نه اینه حامی ظالم گردد .
آخرین اخبار