معاون خدمات شهری شهرداری تهران:

تبدیل دامنه جنوبی البرز به کمربند سبز در دو سال آینده

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: اگر همه دستگاه ها به شهرداری کمک کرده و همه زمین‌های خود را در اختیار شهرداری قرار دهند طی یک تا دو سال آینده دامنه جنوبی البرز به کمربند فضای سبز تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مجتبی عبدالهی معاون خدمات شهری شهرداری تهران در مراسم روز درخت کاری و افتتاح هزار هکتار جنگلکاری در دامنه جنوبی البرز با بیان این‌که در حال حاضر 38600 هکتار کمربند سبز در شهر تهران کاشته شده است، اظهار داشت: مصمم هستیم این میزان را به 50 هزار هکتار افزایش دهیم. 
 
وی با بیان این‌که به دنبال این هستیم که شرق تا غرب تهران و دامنه جنوبی البرز را به فضای سبز تبدیل کنیم ،افزود: شهرداری تهران فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است. 
 
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان این‌که همه دستگاه‌ ها و مسئولین باید در راستای افزایش فضای سبز سهمی داشته باشند تصریح کرد: حفظ و نگهداشت محیط زیست باید سرلوحه همه فعالیت های دستگاه های و نهادهای ذیربط باشد. 

عبدالهی با تاکید بر این‌که شهرداری تهران به دنبال افزایش جنگلکاری و بهبود فضای سبز است، گفت: امیدواریم با همکاری مناطق 22 گانه بتوانیم در راستای افزایش سرانه فضای سبز شهر تهران گام برداریم. 
 
وی به مشارکت مردم و خانواده شهدا در کاشت درخت اشاره کرد و افزود: در دو هفته پایانی سال این اتفاق رخ خواهد داد. 
 
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با تاکید بر این‌که مصمم به کاشت درخت در دامنه جنوبی البرز هستیم، تصریح کرد: اگر همه دستگاه ها به شهرداری کمک کرده و همه زمین‌های خود را در اختیار شهرداری قرار دهند طی یک تا دو سال آینده دامنه جنوبی البرز به کمربند فضای سبز تبدیل خواهد شد. 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار