برانکو:

حضور پرشور خبرنگاران نشانه حساسیت بالای این مسابقه است

سرمربی تیم پرسپولیس تهران گفت: حضور تعداد زیاد خبرنگاران در این نشست خبری نشان می‌دهد که چه بازی حساسی پیش رو داریم.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان برانکو در جمع خبرنگاران پیش از دیدار با مسابقه فردا با تراکتورسازی گفت: قبل از هر چیز از طرف خودم و خانواده پرسپولیس به خانواده دارستانی و باشگاه نفت تسلیت می‌گویم. گفتنش آسان نیست که چه بحرانی را خانواده دارستانی پشت سر می‌گذارند. این ضایعه برای فوتبال ایران نیز درد بزرگی است.

وی ادامه داد: حضور پرتعداد خبرنگاران نشان می‌دهد که فردا چه دیدار حساسی با تیم تراکتورسازی داریم. این تیم مسابقات قهرمانی آسیا را بسیار خوب شروع کرد و می‌توان آن را تیم ملی کوچک شمرد که با حضور قلعه‌نویی روند رو به رشدی پیدا کرد. این پیروزی انگیزه بازیکنان تراکتور در دیدار با پرسپولیس را دو چندان می‌کند.

وی گفت: ذوب آهن و تراکتور با توجه به بازی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا در شرایط بسیار خوبی قرار دارند در حالی که پرسپولیس به دلیل تعطیلات لیگ باید به شرایط بازی برگردد. در بازی فردا مقابل تراکتورسازی کمال کامیابی‌نیا، رضا خالقی‌فر و بنگسون را در اختیار نداریم.

وی درباره نارضایتی هواداران از عملکرد نوبانف اظهار کرد: تصمیم نهایی را فردا خواهیم گرفت. لوبانف در گل‌هایی که دریافت کرد مقصر نبود و چنین اتفاقهایی در فوتبال پیش می‌آید متاسفانه حریفان ما از اشتباهات ما نهایت استفاده را می‌کنند فوتبال همین است یک سر آن باخت و یک سر آن برد است. ما باید فوتبال را در سطح بالا نگه داریم و  امتیاز میزبانی را داریم و از هواداران پرشوری نیز برخوردار هستیم.

وی درباره اینکه قلعه‌نویی گفت هواداران پرسپولیس از بازی تیم‌شان لذت می‌برند گفت:‌ طبیعی است ما یکی از کاندیدای قهرمانی هستیم و روزهای سختی در پیش داریم و هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد. تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا با حمایت هواداران به هدفمان دست یابیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه بازیکنان از بردهای گذشته مغرور شده‌اند گفت:‌این مسائلی است که در تمام فوتبال دنیا وجود دارد بازیکنان من جوان هستند و برخی مواقع رفتارهای نادرستی با رسانه‌ها دارند و طبیعی است که ورزشکاران باید رفتار حرفه‌ای با رسانه‌ها داشته باشند. اما خبرنگاران هم رفتارهای نادرستی دارند و واقعیت را درست منعکس نمی‌کنند. ما در فوتبال با هم همکار هستیم و مهم خوشحالی هواداران است و تمامی تلاشمان را می کنیم تا زیباترین صحنه های فوتبال را ارائه دهیم.

وی افزود: گاهی با دلخوری به مسائلی از این دست در فوتبال پیش می‌آید شاید بیش از 1000 بار به بازیکنان گفتم که عملکردتان بسیار خوب بوده و باید همین روند رو به رشد را تا پایان لیگ ادامه دهیم و از اینکه پرسپولیس در فصل گذشته در رده هفتم جدول قرار داشت و اکنون به رده سوم رسید نشان دهنده تلاش بازیکنان و جدیت برای کسب قهرمانی است. 

برانکو ادامه داد:‌ پرسپولیس 4 امتیاز حساس را در دو بازی گذشته از دست داد اگر در این بازی امتیاز از دست بدهیم کار سختی برای قهرمانی داریم. یادآوری می‌کنم فردا بازی سختی در انتظار ماست باید خوشبین باشیم که در چند بازی گذشته شکست نخوردیم اما با بدشانسی امتیاز از دست دادیم. اگر همین شرایط را نسبت به نیم فصل اول مقایسه کنیم امتیازات بیشتری کسب کردیم. بنابراین تمام توان خود را به کار می‌بریم تا در هر مسابقه پیروز باشیم. ما برای قهرمانی می‌جنگیم .

وی ادامه داد: تراکتور در بازی با سپاهان شروع بسیار خوبی داشت و در سه گلی که به الجزیره زد نشان داد در ضربه ایستگاهی بسیار قوی است. 

وی در پایان درباره اینکه چه آرزویی در سال جدید دارد گفت: اولین آرزویم سلامتی برای همه و پرسپولیسی‌هاست و می‌خواهم قبل از سال با یک برد شیرین شادمانی را به هواداران هدیه دهم. همچنین آرزوی من در سال 95 قهرمانی در لیگ همراه با پرسپولیس است. 

وی درباره اینکه پرسپولیس بعد از دقایق 80 رو به تحلیل می‌رود گفت: ‌این دقایق بسیار حساس است و تا کنون گلهای زیادی که منجر به از دست رفتن امتیاز شد خوردیم. از بدشانسی‌هایی تیم نیز حریفان استفاده می‌کنند و با تمام قوا برای پیروزی می‌جنگند اما این اتفاقات پیش می‌آید.

انتهای پیام /
برچسب ها: مسابقه ، پرسپولیس ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار