گل‌محمدی:‌

برخی آسیب دیدگی‌ها علت اصلی ضعف ذوب آهن است/ عربستان سیاست و فوتبال را با هم مخلوط کرده بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: شاید از مهم‌ترین علل اصلی ضعف ذوب آهن آسیب دیدگی رباط صلیبی بازیکنان است که این تیم نمی‌تواند همانند سال‌های گذشته افتخار آفرین باشد.

برخی آسیب دیدگی‌ها علت اصلی ضعف ذوب آهن است/ عربستان سیاست و فوتبال را با هم مخلوط کرده بود
به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک هر بازی برای ذوب آهن دارای وضعیت خاصی است و این بازی نیز وضعیت متفاوتی از سایر بازی ها دارد. به نظر من این مسابقه از ارزش فراوانی برخوردار است و سعی ما بر این است که 9 هفته پایانی لیگ را با کسب امتیازات پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه افزود: هدف در ابتدا انجام بازی خوب و سپس کسب امتیاز کامل این بازی است البته به طور حتم با توجه به روند تیم حریف کار سختی را پیش رو داریم. امیدوارم از فرصت‌های خود بهره برده و بازی تماشاگرپسندی را به نمایش بگذاریم.

گل‌محمدی در خصوص تیم نفت تهران عنوان کرد: در واقع نفت مهره‌های تاثیرگذاری دارد و به طور قطع فردا بازی دشواری را پیش رو داریم و ما نیز با هدف کسب برد و امتیاز لازم این بازی به تهران آمده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به شرایط ضعیف روحی نفتی‌ها تصریح کرد: اینکه اعلام می‌کنند تیم فوتبال نفت از لحاظ روحی ضعیف است من موافق نیستم هر تیمی مشکل اختصاصی خود را دارد و بسیاری از این تیم‌ها با کمبودهای فراوان مالی مواجه هستند.

وی در پاسخ به سوال چرا ذوب آهن عملکرد مناسبی نسبت به سال‌های گذشته نداشته است عنوان کرد: در واقع برخی آسیب دیدگی‌ها از جمله پارگی رباط صلیبی بازیکنان ضربات جبران ناپذیری به پیکره تیم وارد کرد. آسیب دیدگی مهرداد قنبری و مصدومیت رباط صلیبی قاسم حدادی‌فر باعث شد تا این بازیکنان 8 هفته خود را از دست دهند. شما دیدید تیم ما با از دست دادن این بازیکنان در 8 هفته در فاز تهاجمی اثر منفی به جای گذاشت البته به نظر من جای نگرانی وجود ندارد زیرا بازیکنان خوبی دارم که از عملکردشان راضی‌ام.

گل‌محمدی ادامه داد: درست است ما چند بازی متوالی را با تساوی پشت سر گذاشتیم اما در برخی از بازی‌ها برد حق ما بود و اشتباهات داوری نیز علیه ذوب آهن وجود داشت و با تمام این مسائل بازیکنان ما برای کسب سه امتیاز در هر بازی می‌جنگند و تلاش آنان برای من از هر امر دیگری مهم‌تر است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص مدعی بودن در سه جام مهم گفت: در لیگ برتر با توجه به بازی‌های سخت کار دشواری را پیش رو داریم در لیگ قهرمانان اصلا کار ما آسان نیست و دیوارهای زیاد فولادی پیش روی ما قرار گرفته است اما در جام حذفی با توجه به اینکه در فینال حضور داریم کسب قهرمانی در این جام ساده‌تر است. باید گفت قهرمانی در هر سه جام ارتباط مستقیمی به بهره‌گیری از فرصت‌ها دارد.

وی درباره شروع طوفانی تیم ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: درست است ما از لخویا 4 امتیاز گرفتیم الوصل عربستان و بنیاد کار ازبکستان نشان دادند چیزی کمتر از لخویا ندارند حریفان هم سطح بوده و با اراده زیادی که از بازکنان سراغ داریم  صعود از مرحله گروهی دور از دسترس نیست.

گل‌محمدی با اشاره به بازی با تیم الوصل عربستان در کشور ثالث تصریح کرد: ‌باید عنوان کنم بحث فوتبال و سیاست کاملا جدا از هم است اما عربستانی‌ها این دو موضوع را با هم مخلوط کرده‌اند ما علاقه‌مندیم دیدار ما با الوصل در اصفهان و عربستان برگزار شود این بهترین حالت برای فوتبال آسیا است. اگر AFC تصمیم دیگری اتخاذ کند به طور قطع فوتبال آسیا زیر سوال خواهد رفت.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان درباره بازیکن محروم و مصدوم عنوان کرد: بازیکن محرومی در تیم نداریم اما مهرداد قنبری، هاشم بیگ‌زاده و صائب محبی سه مصدوم ما در بازی فردا مقابل نفت تهران هستند. 

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که فردا با ارائه بازی تماشاگر پسند شاهد کسب امتیاز کامل برای ذوب آهن باشیم و دل هواداران اصفهانی را شاد کنیم.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار