دورهمی خانوادگی عیدانه همراه با «پنج‌دری»؛ سریال نوروزی شبکه پنج + تصاویر

مجموعه 13 قسمتی «پنج‌دری» از ابتدای فروردین روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت.

امین امانی کارگردان مجموعه تلویزیونی ویژه نوروز شبکه پنج سیما، در خصوص ویژگی‌های این مجموعه درگفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «پنج‌دری» عنوان مجموعه تلویزیونی در گروه اجتماعی شبکه پنج است که در 13 قسمت 45 دقیقه‌ای، از اول فروردین 95 به روی آنتن شبکه پنج خواهد رفت.

وی بیان کرد: این مجموعه ماجرای یک خانواده در سطح متوسط جامعه را روایت می‌کند. «پنج‌دری» داستان پدر و مادری است که پنج فرزند دارند. تعدادی از این فرزندان متأهل و بقیه مجرد هستند.

امانی ادامه داد: البته موضوع طلاق نیز در بین این خانواده وجود دارد. در نهایت فرزندان برای حل مشکلاتی که سر راهشان قرار می‌گیرد، به خانه پدری آمده و برای مدتی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

وی اظهار داشت: به طور کل مشکلات این فرزندان با کمک‌ها و همفکری‌های پدر و مادر حل و فصل می‌شود. ما سعی کردیم در این کار همبستگی بین اعضای خانواده، دورهمی‌های آن‌ها، فواید کثرت جمعیت و فرزندان و در مجموع سبک ایرانی اسلامی در نحوه زندگی را ارائه نماییم.

مجری طرح و کارگردان «پنج دری» تصریح کرد: این مجموعه 13 قسمتی دارای طنز موقعیت است. آغاز تولید کار در اواسط سال93 آغاز شد. در ابتدا قرار بود تا پخش آن بعد از ماه محرم و صفر باشد، اما این اتفاق نیفتاد. به همین منظور آقای زین العابدین مدیر شبکه پنج اعلام کرد تا «پنج‌دری» در ایام نوروز پخش شود.

بازیگران «پنج‌دری» عبارتند از: عباس محبوب، عباس جمشیدی فر، شهربانو موسوی، بهراد خرازی، سولماز حصاری، آرش اسد، سحر نظام‌دوست، جواد زیتونی، شیوا عدالت‌خواه، مسلم آقایی، سیاوش قاسمی، سعید سالمی، امید ناخدازاده و هنرمند خردسال عرشیا انصاری.

همچنین عوامل دیگر بدین شرح است:

تهیه‌کننده: حامد یوسف‌زاده، نویسنده: مهدی پوربلاسی، مجری طرح و کارگردان : امین امانی، مدیر تصویربرداری و نور: مجید طرقی، صدابردار: بهروز عابدینی، طراح گریم: هانی گلشاهی، طراح صحنه و لباس: نوید صفاریان، منشی صحنه: بهاره نائینی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مینا شهبازی، مدیران تولید: حامد محمدآبادی، مهدی رضایی، عکاس: مصطفی معارف، ناظر کیفی: محمد قنبری.





انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار