ترویج ورزش همگانی اولویت اصلی معاونت ورزشی دانشگاه آزاد

معاون ورزشی دانشگاه آزاد گفت: ترویج ورزش همگانی و ورزش حرفه‌ای و همچنین بدست آوردن سهمیه بیشتر از اهداف متعالی معاونت ورزشی دانشگاه است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر محمد دادکان معاون ورزشی دانشگاه آزاد در مراسم تجلیل از دانشجویان مدال آور این دانشگاه گفت:‌ هدف معاونت ورزشی دانشگاه آزاد این است که ورزش همگانی را ترویج دهد علاوه بر ‌آن وارد کردن مسابقات ورزشی در واحدهای دانشگاه و ترویج ورزش حرفه‌ای از دیگر اهداف این معاونت است. 

وی با بیان اینکه باشگاه فرهنگی ورزشی دانشگاه نیز تعطیل شده است؛ افزود: این باشگاه در حال حاضر دارای اساسنامه است و ریاست آن نیز انتخاب خواهد شد. 

معاون ورزشی دانشگاه آزاد اظهار کرد: این دانشگاه دارای 6 سهمیه آسیایی در ورزش حرفه‌ای است که دو سهمیه مربوط به تیم شمشیر بازی،‌ دو سهمیه برای کاراته، یک سهمیه ویژه بسکتبال و یک سهمیه نیز مختص والیبال دختران است، علاوه بر آن دانشگاه دارای 5 سهمیه‌ی دیگر هم است که مربوط به رشته واترپلو بوده ولی هنوز مسابقات آسیایی نرفته‌اند. 

دادکان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 10 تیم در باشگاه کشور به قهرمانی رسیده است و امیدواریم در ‌آینده سهمیه بیشتری را برای ورود به مسابقات و بازی‌های آسیایی در دانشگاه آزاد بدست آوریم.
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار