قم؛

کسب 12 مدال توسط شناگران قمی در مسابقات معلولان کشور

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از موفقیت شناگران قم در کسب 12 مدال از مسابقات معلولان قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز قم؛محمود شریفی گفت: حضور ورزشکاران پرتوان جانباز و معلول این هیئت در رقابت‌های رسمی ورزش کشور اعم از لیگ و پیکارهای قهرمانی ورزش جانبازان و معلولین ایران تا دهه سوم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: از جمع تیم‌هایی که به نمایندگی از هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در مسابقات معلولین باشگاه‌های کشور حضور دارند و مدعی کسب مقام قهرمانی سال جاری هستند، تیم بسکتبال با ویلچر ایثار ماهان‌تندیس قم است که در مرحله نهایی لیگ برتر کشور حضور دارد.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: هم اکنون جدیدترین موفقیت برای ورزش جانبازان و معلولین قم از رقابت‌های شنای قهرمانی کشور به دست آمده و تیم اعزامی هیئت قم موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ این رقابت‌ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن شنای فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشورمان این دوره از پیکارهای لیگ شنای کشور از دوازدهم اسفند ماه به مدت چهار روز به میزبانی هیئت خراسان‌رضوی در شهر مقدس مشهد برگزار شد و امروز برترین‌های خود را شناخت.

شریفی افزود: تیم شنای هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم متشکل از 9 ورزشکار در این دوره از مسابقات شرکت کرد و توانست 12 مدال ارزشمند و خوش‌رنگ این پیکارها را به همراه مقام چهارمی بخش تیمی برای استان قم به ارمغان آورد.

وی ابراز کرد: یکی از مهمترین موضوعات در چهارمین دوره رقابت‌های لیگ شنای جانبازان و معلولین کشورمان این بود که تیم‌ها رو به جوان‌گرایی آورده بودند و در ترکیب تیم اعزامی هیئت جانبازان و معلولین قم نیز چند تن از ورزشکاران آینده‌دار این رشته حضور داشتند.

دبیر هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها طبق دعوت فدراسیون جانبازان و معلولین، شناگران استان‌های تهران، البرز، خراسان‌رضوی، قم، زنجان، کرمان، مرکزی، آذربایجان شرقی، همدان، خوزستان و اردبیل به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به برگزاری رقابت مدعیان در استخر مجموعه ورزشی شهدای 15 خرداد شهر مشهد، عنوان کرد: شناگران حاضر در این دوره برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز 50 ماده و 10 کلاس پزشکی به مدت چهار روز پیکار کردند.

شریفی با بیان اینکه تعداد 60 شناگر از استان‌های مختلف کشور در دو بخش تیمی و انفرادی این دوره با یکدیگر مسابقه دادند، افزود: تیم هیئت جانبازان و معلولین قم با کسب 12 مدال رنگارنگ و مقام چهارم این دوره از مسابقات به کار خود پایان داد.

وی در پایان اظهار کرد: در رده‌بندی نهایی این مسابقات، تیم‌های خراسان‌رضوی (الف)، تهران، خراسان رضوی (ب) و قم به ترتیب اول تا چهارم شدند در حالی که نمایندگان میزبان به دلیل برخورداری از حامی مالی در ترکیب خود تعداد زیادی از ملی‌پوشان شنای کشورمان را در اختیار داشتند.

برچسب ها: قم ، شنا ، مسابقات معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار