دلیل مشاهده اجسام غیرعادی در مریخ چیست + تصاویر

پاسخ چرایی مشاهده اجسام عجیب و غریب در گوشه گوشه سیاره مریخ توسط ماجراجویان به گفته گروهی دیگر ریشه در نوعی اختلال روانی دارد.

به گزارش خبرنگار  حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از دیلی میل محققان ناسا اعلام کرده‌اند میزان موارد اختلال Apophenia در بین جستجوگران فرضیه‌های موجودات فضایی که بویژه در سطح سیاره سرخ به دنبال نشانه‌هایی از موجودات فضایی می‌گردند، بسیار گسترش پیدا کرده است.
 
کشف دلیل مشاهده اجسام غیر عادی در سیاره مریخ + تصاویر
گفتنی است،‌تا به حال کارشناسان با استفاده از تصاویر ارسالی از سوی مریخ نورد کنجکاوی و یا تصاویر ماهواره‌های در گردش بدور سیاره مریخ جنجال های فراوان ایجاد کرده‌اند و انواع و اقسام اشیاء از جمله بشقاب پرنده، پایگاه موشکی، مجسمه، تفنگ، دایناسور و حتی موجود فضایی را در آنجا مشاهده کرده‌اند. 

بررسی‌ها نشان می‌دهند، اختلال روانی Apophenia نوعی اختلال است که فرد در مکان های عادی مانند بیابان، جنگل، دشت و کوهستان در میان طبیعت اشیاء آشنا را شناسایی می‌کند. 

کشف دلیل مشاهده اجسام غیر عادی در سیاره مریخ + تصاویر
این اختلال می‌تواند شکل عادی و حتی ترسناک به خود بگیرد و باعث ایجاد نوعی اختلال روانی نیازمند به انجام رویه‌های درمانی شود. 

کارشناسان در جدیدترین تصاویر بدست آمده از مریخ نورد کنجکاوی در سال 2014 نوعی تابوت انسان نما،‌ را در میان صخره‌های مریخ شناسایی کرده‌اند که شباهت فراوانی به تابوت های انسان نمای مورد استفاده در مصر باستان دارد. 


نکته جالب در تصویر وجود دو کتیبه به شکل انسان و سنگ‌نگاره ای به شکل سر انسان در کنار این تابوت مشهور به Sarcophagus است که شایعه وجود تمدن فضایی باستانی منقرض شده در سیاره مریخ را قوت می‌بخشد. 

بر پایه نظریات برخی کارشناسان وقوع یک جنگ اتمی باعث نابودی تمدن فضایی در سیاره مریخ شده است و این عامل باعث شده تا اتمسفر سیاره مریخ سرشار از مواد رادیو اکتیو شود. 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
عالی بود
آخرین اخبار