گلستان؛

برداشت غیرمجاز از حساب بانکی دوست خود

رئیس پلیس فتا استان گلستان از دستگیری فردی که اقدام به برداشت غیرمجاز دو میلیون ریالی از حساب یکی از دوستان خود در گرگان کرده بود، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از گرگان؛سرهنگ حبیب الله رجبلی  اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره پرونده قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان گرگان مبنی بر شکایت فردی با هویت مشخص گواه بر انجام برداشت مبلغ دو میلیون ریال از حساب بانکی وی مراتب تشکیل پرونده و پیگیری این مسئله در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات گسترده و تخصصی پلیسی در فضای مجازی در نهایت فرد برداشت کننده شناسایی و برای انجام تحقیات تکمیلی به پلیس فتا استان فراخوانده شد.

او افزود: پس از انجام تحقیات تکمیلی و مواجه شدن با مستندات غیرقابل انکار متهم به جرم ارتکابی خود اعتراف و در خصوص نحوه دستیابی به اطلاعات شاکی نیز ادعا کرد: با استفاده از رابطه آشنایی و دوستی با شاکی از غفلت وی سوء استفاده کرده و اطلاعات بانکی او را اخذ و اقدام به برداشت از حساب وی کردم.

سرهنگ رجبلی به شهروندان توصیه کرد تا اطلاعات خصوصی و مهم خود نظیر حساب های بانکی را در اختیار دیگران قرار نداده و سرویس پیامک حساب خود را فعال کنند تا در صورت برداشت غیرمجاز و یا سوء استفاده سریعا از آن مطلع شوند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: دستگیری ، پلیس ، فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.