تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور؛

تذکر به رئیس جمهور برای تعیین تکلیف ۲ میلیون و پانصد هزار سپرده گذار موسسه ثامن الحجج

عضو هیات رئیسه مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.

ضبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دهقان در جلسه علنی امروز یکشنبه ( 16 اسفند) تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را قرائت کرد که به شرح ذیل است:

کارخانه ای نماینده مردم همدان و فامنین به رئیس جمهور پذیرفتن روز اجرا قبل از آنکه  طرف مقابل اقدامات حقوقی و اداری لازم برای اجرای تعهدات خود انجام داده باشد بر خلاف بند های 7 ، 13 و 14 ضمیمه  5 برجام و شروط اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری و مجلس شورای اسلامی است را تذکر داد.

محمد دهقان نماینده طرقبه، چناران و شاندیز به رئیس جمهور و وزیر کشور ضرورت عذرخواهی وزیر کشور و ستاد انتخابات از مردم چناران بابت صدور اطلاعیه دروغین در مورد این حوزه انتخابیه را تذکر داد.

حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهربه وزیر نفت ضرورت جلوگیری از حذف کارت سوخت را تذکر داد.

جعفری و ثروتی نمایندگان بجنورد به وزیر کشور علت عدم درج نام شهرستان راز و جرگلان برای مهر تهیه شده در انتخابات اخیردر حوزه انتخابیه مربوط چیست را تذکر داد.

خضری نماینده مردم پیرانشهر به وزیر آموزش و پرورش تسریع عاجل و فوری در خصوص پرداخت فوق العاده حق نوار مرزی به کارکنان و دبیران آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی را تذکر داد، وی همچنین به وزیر کشور تسریع در بازگشایی معابر مرزی پیرانشهر جهت ورود کالاهای خانگی و البسه را تذکر داد.

جدگال نماینده مردم چابهار و نیک شهر به وزیر کشور رسیدگی به اختلاف آراء کاندیدای مجلس خبرگان و مجلس درحوزه انتخابیه شهرستان چابهار را تذکر داد.

عارفی نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد به وزیر جهادکشاورزی جلوگیری از قاچاق پیاز و سیب زمینی را تذکر داد.

ابوترابی نماینده نجف آباد به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عدم پرداخت حقوق 3 ماه بازنشستگان صندوق فولاد را تذکر داد.

قاضی پور نماینده مردم ارومیه به وزیر کشور تسریع در اعلام  بخشداری مستقل بالانچ و بخشداری بولنجی را تذکر داد.

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیکاری جوانان در  کرمان و راور که موجب صدمات فرهنگی و اجتماعی شده است را تذکر داد، وی همچنین به وزیرراه و شهرسازی احداث دوبانده نمودن مسیر کرمان به راور که متوقف شده است را تذکر داد.

قاضی پور به وزیر تعاون پیگیری پرداخت حق و حقوق کارگران بعضی از کارخانجات و شرکت ها را تذکر داد، وی همچنین تسریع در افزایش حقوق کارگران در سال 95 را تذکر داد؛ این نماینده به وزیر بهداشت پرداخت مطالبات پرستاران بیمارستان های کل کشور را تذکرداد.

منظری توکلی نماینده مردم بافق به وزیر تعاون حقوق و معوقات بازنشستگان فولاد را تذکرداد.

بخشایش نماینده مردم اردستان به رئیس جمهور تسریع در تعیین تکلیف 2 میلیون و پانصد هزار سپرده گذار حیران در موسسه ثامن الحجج راتذکر داد.

رضایی کوچی نماینده مردم جهرم به وزیر بهداشت  و درمان تسریع در اجرای پروژه بیمارستان 240 تخت خوابی جهرم را تذکر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار