رئیس جمهور:سال 95 سال رونق اقتصادی است

رییس جمهور در جمع مردم یزد گفت:95 سال رونق اقتصادی ایران است.

رئیس جمهور تا لحظاتی دیگر در یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ؛ رییس جمهور طی سخنرانی در جمع مردم یزد با بیان اینکه دو سال گذشته در هر سال 600هزار شغل ایجاد شده ،گفت:من به شما مردم عزیز قول میدهم که سال جدید سال رونق اقتصادی ایران خواهد بود.

وی افزود: باید از همه قهرمانان و ارتش و سپاه و نیروی انتظامی و بسیج و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی تشکر کنیم که این امنیت و ثبات در سایه فداکاری و تلاش آن‌ها و در سایه انسجام و وحدت ملی شاهد هستیم. 

روحانی در ارتباط با برنامه‌های دولت در این سفر، یادآورشد: اختصاص 532 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های راه و راه آهن یکی از این برنامه‌ها است.

رئیس جمهور گفت: اختصاص 155 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های بخش کشاورزی به ویژه طرح‌های نوین آبیاری که استان و شهرستان یزد در زمینه آب نیازمندی های شدید خود را دارد از دیگر برنامه است.

وی اختصاص 85 میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های بخش علمی، فرهنگی، گردشگری، دفاع مقدس و ایثارگران، 17 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل 8 پروژه ورزشی استان یزد، 7 میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان شهید صدوقی و دانشکده طب سنتی، 5 میلیارد تومان برای اجرای طرح ویژه مشارکت جامع در طرح های زیست محیطی، 237 میلیارد تومان از محل منابع شرکت های وزارت نفت برای طرح تکمیل گازرسانی استان در این سفر رقم می‌خورد.

رئیس جمهور گفت: اختصاص 425 میلیارد تومان از محل سازمان تامین اجتماعی برای تامین بهداشتی و درمانی، 195 میلیارد تومان از محل وزارت ارتباطات برای اجرای طرح های پروژه ارتباطی و فناوری اطلاعاتی در یزد از جمله مصوبا این سفر است.

وی خاطرنشان کرد: در سالهای آینده پروژه هایی که برای انتقال آب به فلات مرکزی خواهیم داشت، طبق برنامه هایی که داریم، یزد اولین استانی است که در این فلات که آب خلیج فارس به آن می رسد و 4 هزار میلیارد تومان برای این طرح اختصاص داده شده است.

وی افزود: برای این طرح 400 میلیون دلار از صندوق توسعه ملی اختصاص می دهیم و 900 میلیارد تومان هم از منابع شرکت ها، 600 میلیارد تومان از منابع بانکها و 1000 میلیارد تومان هم از بخش خصوصی به این طرح اختصاص می یابد.

دکتر روحانی :مردم یزد به سخت کوشی و تقوا معروفند

دکتر روحانی گفت:  در دیدار با نخبگان و فعالان بخش اقتصادی روند توسعه و پیشرفت آینده استان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. 

وی افزود: مردم استان یزد به ایمان، سخت‌کوشی و تقوا معروفند و امیدوارم که این سفر مایه خیر و برکت برای مردم عزیز استان یزد باشد.

 رئیس جمهور بعد از استقبال رسمی در فرودگاه برای حضور و سخنرانی در جمع مردم یزد عازم میدان امیرچخماق شد. 

بیست و دومین سفر استانی رئیس جمهور با عنوان کابینه تدبیر و امید امروز دوشنبه 17 اسفند ماه انجام می‌شود.

رئیس جمهور پس از ورود به فرودگاه شهید صدوقی یزد مورد استقبال رسمی مسئولان استان یزد قرار گرفته وسپس برای دیدار عمومی مردم راهی میدان امیر چخماق  می‌شود.  

تعدادی از وزراء و مسولان کشوری رئیس جمهور را دراین سفر همراهی می‌کنند.

گفتنی است:به دلیل جمعیت بی شمار در استقبال از رئیس جمهوری در یزد خودروی دکتر روحانی با کندی بسیار به سمت محل سخنرانی حرکت می کند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۴
روحانی خوش آمدی...