گرامیداشت روز جهانی دانشگاه در دانشگاه علوم پزشکی تهران

دانشگاه بین‌المللی علوم پزشکی تهران روز جهانی دانشگاه را به منظور گسترش روابط فرهنگی علمی با حضور 33 کشور شرکت کننده بر پا کرد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم بین المللی روز دانشگاه صبح امروز در موزه ملی تاریخ علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران با شرکت مسئولین و اساتید دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از سفرای کشورهای خارجی در اینجا برگزار شده است. 

براساس این گزارش در این باغ موزه کشورهای شرکت کننده با برپایی غرفه‌های فرهنگی به معرفی فرهنگ کشورشان و همچنین چگونگی تحصیل و دانشگاه‌های خودشان به منظور ارتباط فرهنگی علمی بیشتر با سایر بازدیدکننده‌ها بر پا کرده‌اند .
 
شایان ذکر است، همه ساله دانشگاه بین‌المللی علوم پزشکی تهران در تاریخ 5 مارس که روز جهانی دانشگاه نام گذاری شده است به وسیله دانشگاه علوم پزشکی تهران مراسمی با حضور دانشجویان خارجی دانشگاه و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌کند. 

باید متذکر شد که کشورهای شرکت کننده در این مراسم به منظور ارتباط عمیق‌تر علمی فرهنگی وسطح مناسبات انتقال دانشجو با زدن غرفه‌هایی در این مراسم تاریخ فراگیری علم پزشکی کشورشان را درمعرض دید بازدید کنندگان قرار دادند. 

گفتنی است، در این مراسم دکتر جعفریان رئیس دانشگاه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران در جمع سفرای 33 کشور شرکت کننده در این مراسم و دانشجویان خارجی این دانشگاه سخنرانی می کند. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار