بانوان وزنه برداری عراق در ایران

تیم ملی وزنه برداری عراق در دو بخش مردان و زنان در شهر ایلام اردو زدند.

بانوان وزنه برداری عراق در ایران

همایون بسطامی، رئیس هیئت وزنه برداری ایلام به خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ملی پوشان وزنه برداری عراق با ترکیب 6 وزنه بردار در بخش مردان و 4 وزنه بردار در بخش بانوان مدت 10 روز است که در باشگاه شهید اصغر کمری اردو زده اند و به احتمال زیاد این برنامه تا یک ماه طول می‌کشد.

وی تصریح کرد: در این اردو مهدی میرزایی و حمید ملکی از وزنه برداران با آتیه کشورمان اردوی مشترکی با عراقیها برگزار می‌کنند.

بسطامی در ادامه  گفت: در گذشته سابقه داشته که تیم‌های ورزشی دیگر کشورها در ایلام اردو بزند ولی این نخستین بار است که وزنه برداران خارجی در این استان تمرین می‌کنند.

وی عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان، علیرضا لطفی و در بخش بزرگسالان علی هاشمی عضو تیم‌های ملی کشورمان در تمرینات حضور دارند.

بسطامی گفت: از زمانی که علی مرادی به عنوان رئیس فدراسیون وزنه برداری انتخاب شده است توجه ویژه‌ای به استانهای محروم شد و ما از این بابت از وی تشکر می‌کنیم.

رئیس هیئت ایلام در پایان خاطر نشان کرد: از نظر بودجه مشکل داریم و اعتبارات اختصاصی در سال کم است البته این را هم باید اضافه کنم که مدیر کل اداره ورزش استان ایلام هم همکاری خیلی خوبی با ما دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، بسطامی ، وزنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار