نوعروسان داعش در فرانسه بازداشت شدند +عکس

دو دختر دانش آموز فرانسوی که برای قصد فرار به سوریه و پیوستن به داعش را داشتند، توسط پلیس پاریس بازداشت شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس فرانسه از سفر دو دختر دانش آموز به سوریه و پیوستن به داعش جلوگیری کرد.

"لو پاریزین" (Le Pariesien)، روزنامه برجسته فرانسوی در این باره اعلام کرد: "إسرا ابو سری محمد" 15 ساله و "لوئیسا بونچادا" 16 ساله، روز جمعه مدرسه خود در "انسی" (Annecy) در جنوب فرانسه را به مقصد پاریس ترک کرده تا از آنجا با هویت جعلی به سوریه پرواز کنند.
 
شبکه راشاتودی در این خصوص گزارش داد: مادر إسرا ابو سری محمد به لو پاریزین گفت که دو سال پیش نیز دخترش قصر مسافرت به سوریه را داشته است اما در لحظات آخر با ممانعت وی مواجه شده و بعد از گزارش به مقامات امنیتی ممنوع الخروج اعلام شد. بنابراین در دفعه بعد قصد داشت که با هویتی جعلی به سوریه برود که توسط پلیس بازداشت شد.


 
"إسرا ابو سری محمد" 15 ساله و "لوئیسا بونچادا" 16 ساله که به دلیل قصد فرار به سوریه و پیوستن به گروه داعش بازداشت شدند
 
شایان ذکر است که در چند سال اخیر تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان اروپایی به ویژه از فرانسه تحت تاثیر تبلیغات رسانه ای داعش و سایر گروه های تروریستی قرار گرفته و از طریق ترکیه وارد سوریه شده اند.
 
بیشتر این جوانان از جمله دو دانش آموز دختری که اخیرا بازداشت شده اند با وعده های مختلف از جمله جهاد در راه خدا و کمک به مردم غیر نظامی جذب گروه های به اصطلاح جهادی و تروریستی به ویژه داعش و النصره می شوند اما غافل از این که این گروه ها از دختران و زنان به عنوان برده های جنسی استفاده می کنند.
 
 
منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار