رقابت های قهرمانی کشور ورزشکاران مبتلا به تالاسمی؛

نفرات برتر دارت و شطرنج مشخص شدند

رقابت های قهرمانی کشور ورزشکاران مبتلا به تالاسمی در دو بخش دارت و شطرنج پایان یافت و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های قهرمانی کشور ورزشکاران مبتلا به تالاسمی پایان یافت و در مسابقات دارت بانوان در رده بالای 25 سال، شکوفه کرمی از کرمانشاه در جایگاه نخست قرار گرفت و مائده حیدری از اصفهان و زهره تختی از هرمزگان به ترتیب دوم و سوم شدند.

مبینا حمیدی از اصفهان در رده زیر 25 سال اول شد و پس از وی بنفشه نصیری از کرمانشاه و زهرا دهقات از فارس در مکان های دوم و سوم ایستادند.

در بخش آقایان در رده بالای 25 سال امیر رضا غلامپور از اصفهان اول شد و حمید پلاسی از هرمزگان و عادل هویزی از خوزستان به ترتیب دوم و سوم شدند و در رده زیر 25 سال محسن ساعی از تهران در جایگاه نخست قرار گرفت و میلاد حاضری و مهدی مصلحی از کرمانشاه در مکان دوم و سوم ایستادند.

در رقابت های شطرنج نیز در بخش بانوان مریم بابایی از اردبیل در رده زیر 25 سال اول شد و فریبا الیاسی از کردستان و مهسا توجیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده بالای 25 سال سولماز عرب پور از اصفهان و ماریا خوانشاه از هرمزگان و مریم کوهستانی از گلستان اول تا سوم شدند.

در بخش آقایان نیز در رده زیر 25 سال رسول چناری از فارس اول شد و حامد بخشی نژاد از یزد و حسن فاتحی از قم در مکان دوم و سوم ایستادند و رضا نوروز پور از گیلان در رده بالای 25 سال در جایگاه نخست قرار گرفت و مهرداد فرهادی از آذربایجان شرقی و ایمان بخششی از یزد در مکان دوم و سوم ایستادند.

در پایان رقابت ها در بخش آقایان تیم اصفهان و در بخش بانوان تیم همدان عنوان قهرمانی را کسب کردند و به نفرات برتر مدال و حکم قهرمانی اهدا شد و استعداد های هر رشته نیز برای تشکیل تیم ملی شناسایی شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار