شیراز؛

زندان، سرانجام سارق كابل برق

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت استان فارس از دستگیری سارق کابل برق در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاور القاصی مهر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع سرقت کابل برق فشار قوی در یکی از محور های مواصلاتی روستایی در سطح شهرستان مرودشت، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی رامجرد در محل حاضر شدند.
وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل مشاهده كردند بیش از 500 متر از کابل برق فشار قوی از انبار یکی از کارگاه های خدمات روستایی سرقت شده است که بلافاصله جهت دستگیری سارق و کشف اموال مسروقه وارد عمل شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت افزود: ماموران در جستجوی سرنخ هایی از این سرقت بودند، که به یک دستگاه وانت مزدا که شماره پلاک آن مخدوش بود مشکوک و جهت متوقف كردن این وسیله نقلیه اقدام کردند اما راننده بدون توجه به دستور ماموران با سرعت زیاد از محل فرار کرد.
سرهنگ القاصی مهر بیان کرد: ماموران با همکاری سایر واحدهای انتظامی سطح شهرستان به تعقیب این خودرو پرداختند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز موفق به توقیف این وسیله نقلیه و دستگیری راننده شدند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان مرودشت خاطر نشان كرد: در بازرسی از این وسیله نقلیه مقدار بیش از 500 متر کابل برق فشار قوی به وزن تقریبی یک تن کشف شد و راننده پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: زندان ، سارق ، کابل ، برق ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار