شیراز؛

اجرای طرح ساماندهی معتادان پرخطر در شیراز

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: طرح ساماندهی معتادان حاد و پُرخطر در سطح شهر شیراز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس، محمدرضا ابراهیمی بیان کرد: هدف از اجرای طرح ساماندهی معتادان پرخطر، مقابله جدی با پدیده شوم اعتیاد و کاهش آسیب‌ها و معضلات ناشی از آن در سطح جامعه است.  
وی در ادامه افزود: طرح مذكور از 18 اسفند ماه در شهر شیراز آغاز شده و نگهداری، درمان و کاهش آسیب معتادان به طور جدی در دستور کار قرار دارد.  
ابراهیمی تأکید کرد: این طرح با همکاری دستگاه‌های ذیربط از جمله شهرداری شیراز، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، بهزیستی و دیگر دستگاه‌ها مرتبط و با نظارت دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس انجام می‌گیرد که پس از جمع‌آوری معتادان تزریقی و پرخطر از سطح شهر به مراکز درمانی برای مداوا منتقل می‌شوند.  
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس با تاکید بر لزوم اجرای طرح ساماندهی معتادان پرخطر در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی بیان کرد: معتادان حاد و پرخطر خیابانی از سطح شهر جمع‌آوری و در مراکز درمانی پیش‌بینی شده نگهداری و درمان می‌شوند.  
وی گفت: امیدواریم با اجرای طرح ساماندهی معتادان پرخطر، بتوانیم خدمات مناسبی در اختیار افراد آسیب دیده قرار داده و محلات آلوده و حاشیه شهر را از این معضل، پاكسازی کنیم.  
انتهای پیام/ن
برچسب ها: اجرای ، طرح ، معتادان ، پرخطر ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار