تبریز؛

چاپ بیش از 80 مقاله توسط اساتید و دانشجویان پزشکی در سال جاری

رئیس دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز از چاپ بیش از 80 مقاله توسط اساتید و دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در سال 94 خبر داد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ زکیه پیری در مراسم تجلیل از دانشجویان و کارکنان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با تشریح عملکرد این دانشکده در سال 94 گفت: در طول یک سال گذشته کلیه پرونده های این دانشکده بایگانی الکترونیکی شده است.

وی ادامه داد: با جذب سه عضو هیئت علمی در سال 94، تعداد اعضای هیئت علمی این دانشکده به 18 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه برای تاسیس هفت رشته جدید اقداماتی انجام دادیم، ابراز امیدواری کرد؛ از مهر ماه سال آینده شاهد جذب دانشجو در این رشته ها توسط دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی خواهیم بود.

پیری از برگزاری 4 همایش علمی در سال آینده خبر داد و گفت: دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی به عنوان تنها مرجع مدیریت سلامت  در دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بهره‌گیری از جدیدترین شیوه‌های علمی با برنامه ریزی استراتژیک در جهت عملیاتی نمودن و نهادینه کردن برنامه‌های استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی آمادگی دارد.

بر اساس این گزارش؛ دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تبریز پس از تصویب شورای عالی گسترش دانشگاهها در سال 1391، در محل ساختمان دانشکده بهداشت و تغذیه تاسیس و راه اندازی گردید و فعالیتهای آن به طور رسمی از فروردین سال 1392 با انتقال گروه های مدارک پزشکی (فن آوری اطلاعات سلامت ) ، کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی از دانشکده پیراپزشکی و گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و انفورماتیک پزشکی از دانشکده بهداشت و تغذیه  آغاز گردید .

این دانشکده در حال حاضر شامل چهار گروه آموزشی مدیریت خدمات بهداشتی درمانی در سه مقطع کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی Ph.D ،رشته کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی در مقطع کارشناسی ارشد ، رشته مدارک پزشکی در مقطع کارشناسی ناپیوسته ، رشته فن آوری اطلاعات سلامت در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد میباشد و یکی از دانشکده های است که میتواند نقش اساسی را در بهبود و ارتقای نظام مدیریتی حوزه سلامت ایفا نماید.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.