در ایام فاطمیه؛

بازدید مسئولان سازمان لیگ از موسسه دخترانه خیریه

اعضای سازمان لیگ فوتبال کشورمان در ایام فاطمیه از موسسه دخترانه خیریه ملائک بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به ایام فاطمیه و در آستانه سال جدید مسئولان سازمان لیگ فوتبال کشورمان در اقدامی خیرخواهانه عصر امروز با حضور در موسسه دخترانه ملائک قیطریه از مددجویان شامل دختران بی سرپرست و بدسرپرست ملاقات کردند.


 
مهدی تاج رئیس سازمان لیگ،حجت الله بهمنی رئیس کمیته روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، نصیری مسئول امور اداری سازمان لیگ و گلاره ناظمی مسئول برگزاری لیگ فوتبال بانوان به همراه چند تن از کارمندان روابط عمومی این سازمان در این بازدید حضور داشتند.
 
در ابتدای این بازدید تاج و هئیت همراه به گفت و گو با کریمی مدیر موسسه پرداختند.
 
پس از این جلسه رئیس سازمان لیگ از بخش های مختلف موسسه خیریه ملائک از جمله،دفتر مدیریت،اتاق خواب،اتاق آموزش،فضای بازی و رستوران موسسه بازدید کرد.
 
مسئولان سازمان لیگ پس از بازدید از بخش های مختلف این موسسه در جمع مددجویان حاضر شدند.دختران مددجو و کارمندان  این موسسه خیریه به معرفی خود پرداختند.در میان این دختران چند دانشجو،نقاش،نوازنده سازهای موسیقی حضور داشتند.تاج با اعلام این که در سال ها در سمت های مختلف ورزش و بازرگانی کشور فعالیت کرده بازدید امروز  از این موسسه را از افتخارات خود دانست و روحیه کودکان و نوجوانان این موسسه را مثال زدنی توصیف کرد.
 
پس از پایان این گفت و گو ، چند دختر مددجوی نوجوان این موسسه به صورت گروهی آواز خواندند.
 
از نکات جالب گفت و گوی مددجویان با تاج به ابتدای مراسم بازمی گشت که یکی از کودکان این موسسه با ورود رئیس سازمان لیگ گفت:ما منتظر حضور محمد باقر قالیباف شهردار تهران هستیم و امیدوار بودیم وی امروز در این مراسم حضور داشته باشد.
 
از سوی اعضای سازمان لیگ هدایایی به دختران بی سرپرست و بدسرپرست اهدا شد.ضمن این که مسئولان این موسسه و مددجویان نیز با اهدای تابلوهای نقاشی از حضور اعضای سازمان لیگ تشکر کردند.
 
در پایان این بازدید مهدی تاج در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت :هر چند در روزهای اخیر به دلیل حساسیت های حاکم در برگزاری رقابت های لیگ برتر و جو سازی های به وجود آمده از سوی عربستانی ها در لیگ قهرمانان آسیا تا حدودی در آستانه سال جدید با دغدغه های فراوانی مواجه هستیم اما وظیفه خود دانستیم در ایام فاطمیه و در آستانه سال جدید با حضور در این موسسه از مددجویان ملاقات کرده جویای احوال آن ها شویم.

بازدید مسئولان سازمان لیگ از موسسه دخترانه خیریه
 
وی افزود:به طور حتم افرادی که در این موسسه به مددجویان خدمت می کنند لایق بهترین ها هستند.در بین این دختران بی سرپرست استعدادهای بی نظیری در زمینه های هنری،علمی و ورزشی دیده می شود و این موضوع نشان دهنده تلاش مسئولان و مددکاران این موسسه دارد.
 
تاج در ادامه بیان کرد:قصد داریم در لیگ فوتبال بانوان به صورتی شایسته از این مددجویان و مسئولان  و مربیان موسسه های خیریه دختران تقدیر به عمل آورده و زمینه حضور دختران مستعد مدد جو را در عرصه های ورزشی فراهم کنیم.

رئیس سازمان لیگ در خصوص این که آیا سازمان لیگ برنامه ای برای حضور باشگاه های لیگ برتری و بازیکنان سرشناس آن ها در این موسسه ها دارد با خیر بیان کرد: بازدید امروز نخستین گام برای حمایت از موسسه های خیریه و مددجویان آن ها از سوی سازمان لیگ است.حتم بدانید در ادامه باشگاه ها و بازیکنان لیگ برتر نیز با ما همگام خواهند شد.به هرحال نفس این اقدام ارزشمند است و روحیه خود من با دیدن روحیه این کودکان و نوجوانان تا حدود زیادی افزایش یافت.
 
کریمی مدیر موسسه خیریه دخترانه ملائک نیز درباره این مراسم اظهار کرد:در ابتدا باید از مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برای بازدید از این موسسه تشکر و قدردانی کنم.هر چند با تلاش مددکاران موسسه مددجویان از لحاظ روحی در وضعیت فوق العاده ای به سر می برند و شما در جریان قابلیت های این بچه ها قرار گرفته اید اما به طور حتم بازدیدهای ایچنینی نقش بسیار تاثیرگذاری در حضور فعال آن ها در جامعه خواهد داشت.
 
وی با گلایه از چهره های سرشناس فوتبال کشورمان بیان کرد:من قبول دارم که شرایط فوتبال حرفه ای ایجاب می کند تا چهره های مطرح فوتبال کشور بیشتر زمان خود را معطوف به بازی ها و تمرینات خود کنند اما آن ها باید گاهی زیر دست خود را نگاه کرده و جویای احوال کودکان بی سرپرستی باشند که با دیدن ستارگان نامدار و موردعلاقه خود در برنامه های ورزشی صدا و سیما از روحیه بیشتری برخوردار می شوند. 
 
مدیر موسسه خیریه ملائک ادامه داد:ملی پوشان ما نشان داده اند که علاقه ویژه ای به بازدید از موسسات خیریه دارند .امیدوارم در دور جدید اردوی تیم ملی فوتبال که از هفته آینده شروع می شود، حداقل شاهد بازدید کوتاه مدت آن ها در موسسات خیریه ای چون موسسه ملائک باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار