حماس: خون مبارزان شهادت طلب باعث گسترش انتفاضه خواهد شد

جنبش مقاومت اسلامی عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی در شهرهای «یافا»، »تل آویو»، و «قدس» اشغالی را بیانگر تداوم انتفاضه دانست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «سامی ابوزهری» سخنگوی حماس گفت: این عملیات ها بیانگر ادامه انتفاضه قدس تا رسیدن به اهداف آن و نیز بهترین گواه بر شکست توطئه هایی است که باهدف نابودی انتفاضه صورت می گیرد.

وی همچنین با تجلیل از شهدای عملیات روز سه شنبه گفت: به خواست پروردگار، خون پاک این شهیدان انتفاضه را گسترده تر خواهد کرد.

سه مبارز فلسطینی در عملیات های شهادت طلبانه ای که عصر سه شنبه در شهرهای قدس، تل آیو و یافا انجام دادند، شهید شدند. در این عملیات ها یک صهیونیست نیز به هلاکت رسید و 13تن دیگر نیز زخمی شدند.

این در حالی است که بنا به اعلام رسانه های خبری، نظامیان صهیونیست روز سه شنبه یک جوان فلسطینی را در یکی از بازارهای منطقه «بیتح تکفا» در شرق تل آویو به شهادت رساندند.

پلیس رژیم صهیونیستی مدعی شد که وی قصد حمله به نظامیان صهیونیست را داشته است.
همچنین در درگیری مسلحانه میان یک جوان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در خیابان صلاح الدین در بیت المقدس جوان فلسطینی به شهادت رسیده و 2 نظامی صهیونیست زخمی شدند.
بر اساس گزارش حال یکی از این دو نظامی صهیونیست وخیم است.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی در پی حمله یک جوان فلسطینی به شماری از صهیونیست ها در بندر یافا در فلسطین اشغالی که به کشته شدن یک صهیونیست و زخمی شدن 10 تن دیگر انجامید، وی را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

این فلسطینی 22 ساله و از اهالی شهر قلقیلیه در کرانه باختری بود. مناطق مختلف سرزمین های اشغالی به ویژه کرانه باختری و بیت المقدس از اوایل مهرماه جاری شاهد موج جدیدی از مقاومت فلسطینیان علیه این رژیم است که به انتفاضه قدس معروف شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار