گیلان؛

آخرین جلسه شورای قضایی استان در سال 94

آخرین جلسه شورای قضایی استان در سال 94 به ریاست رییس کل دادگستری گیلان امروز در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛

در این نشست احمد سیاووش پور به همدلی و همراهی همه مدیران استان اشاره کرد و از اعضای شورای قضایی استان به جهت پیگیری امورات و اجرای برنامه ها و مصوبات شورای قضایی در کلیه سازمانهای تابعه دستگاه قضایی، قدرانی کرد.

رییس کل دادگستری گیلان سال 94 را سالی پرکار و پر تلاش برای مدیران و کارکنان قوه قضایی دانست و افزود: با وجود کمبود ها و اعتبارات و بودجه سال جاری، ماموریتها و اجرای برنامه های قوه قضائیه در راستای اهداف از پیش تعیین شده اجرایی شد . وی زمان را در دستگاه قضایی بسیار پر اهمیت عنوان کرد و گفت: رضایتمندی و عدم رضایت مردم در گرو رعایت زمان مناسب در بررسی پرونده های قضایی است.سیاووش پور با بیان اینکه ورودی پرونده ها در محاکم استان امسال روند افزایشی داشته است افزود: قضات و پرسنل دستگاه قضایی با تلاش وافر و جدیت و دقت موفق شدند تا علی رغم حجم زیاد ورودی، پرونده های سال 94 را مورد رسیدگی قرار داده و حجم قابل ملاحظه ای از پرونده های سنواتی را نیز بررسی کنند.

همچنین در این نشست رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: اجرای هرگونه فعالیت فرهنگی بدون برقراری امنیت امکان پذیر نیست بنابراین وظیفه داریم به همه سازمان های امنیتی و قضایی استان در برقراری امنیت کمک کنیم تا همچنان در مسیر توسعه و پیشرفت استان گام برداریم. کیوان محمدی افزود: اگر بودجه تملک را به دستگاه های نظارتی اختصاص دهیم می توانیم به این دستگاه ها در اجرای امور محوله شان کمک بسزایی کنیم. وی گفت هم اکنون 800 میلیون تومان بودجه تملک در اختیار داریم که می توان آن را به این دستگاه ها اختصاص داد.محمدی افزود: هرچه در زمینه امور فرهنگی و زیرساخت های آن توجه بیشتر شود به هدف نهایی خواهیم رسید.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.