آیت‌الله مکارم‌شیرازی:

اسرائیل دبیرکلِ غیررسمی اتحادیه عرب است

آیت الله مکارم شیرازی تاکید کردند : اعلام می‌کنم هم اکنون اسرائیل به طور غیر رسمی دبیرکل اتحادیه عرب است و نشانه آن این است که سرسخت‌ترین دشمن اسرائیل را تروریست نامیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی صبح امروز در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به اقدامات اخیر مدعیان دروغین اسلام اظهار داشتند: یکی از عجایبی که از سوی جمعی از سران عرب صورت گرفت این است که تصویب کردند حزب‌الله لبنان جزو گروه تروریسیتی است.

ایشان ادامه دادند: آن‌ها حزب‌اللهی را تروریست خواندند که افتخار عرب است و اگر نبود اسرائیل همه آن‌ها را بدبخت کرده بود.

ایشان با بیان اینکه حزب الله در تاریخ عرب به شجاعت آن کمتر دیده شده و افسانه شکست‌ناپذیری اسرائیل را در هم شکست، افزودند: اسرائیل از این مصوبه استقبال و آن را جالب و خوب توصیف کرد، یکی از روزنامه‌های عربی نوشته به‌قدری جمعی از سران عرب سرسپرده اسرائیل شده‌اند که اگر روزی بشنوید اسرائیل دبیرکل دبیرکل اتحادیه عرب شد، تعجب نکنید.

ایشان تاکید کردند: من اعلام می‌کنم هم اکنون اسرائیل به طور غیر رسمی دبیرکل اتحادیه عرب است و نشانه آن این است که سرسخت‌ترین دشمن اسرائیل را تروریست نامیدند.

 آیت‌الله مکارم‌شیرازی خطاب به سران کشورهای اتحادیه عرب که به این مصوبه رای دادند، گفتند: آن‌ها بدانند هرگز نمی‌توانند با ین مصوبات شرم‌آور افتخارات حزب‌الله را پنهان کنند، حزب‌‌الله قهرمان می‌ماند و آن‌ها نام ننگی را در تاریخ برای خود به‌جای می‌گذارند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.