سمنان؛

تشکيل دبيرخانه مشترک اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاون

انسجام و نقطه نظرات بخش خصوصی و مطالبات پيش رو از اهداف تشکيل دبيرخانه مشترک اين سه اتاق است.

تشکيل دبيرخانه مشترک اتاق های بازرگانی، اصناف و تعاونبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ اولین نشست مشترک روسای اتاق های بازرگانی ، اصناف و تعاون برگزار شد.
ریس اتاق سمنان انسجام و تعاملات فی مابین بخش خصوصی و یکپارچه نگری این اتاق ها را مهم ارزیابی و بیان نمود: انسجام و نقطه نظرات بخش خصوص و مطالبات پیش رو از اهداف تشکیل دبیرخانه مشترک این سه اتاق است.

جمعه ای همسو نگری و نگرش کلی بخش خصوصی در مسائل اقتصادی را یک ضرورت برشمرد و بیان کرد: مسائل ارائه شده در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی برآیند همکاری و نقاط اشتراک این اتاق ها است.

رئیس اتاق سمنان مسائل و مشکلات مبتلا به بخش خصوصی را به علت گستردگی کار متعدد بیشمار عنوان و اضافه کرد: فعالان بخش خصوصی با مصائب مختلف در حوزهای مختلف اداری درگیر می باشند و با عنایت به سختی و مشکلات عدیده همواره در تولید و ایجاد اشتغال یکه تاز می باشند .

باقریان رئیس اتاق اصناف شهرستان دامغان خواستار نظام هماهنگ قیمت گذاری کالا در سطح کشور شد و ادامه داد: متاسفانه اصناف همیشه در بحث نرخ گذاری و قیمت تمام شده دارای انسجام کاری مدون نمی باشند و باید هرچه سریعتر نسبت به موارد قانونی اقدامات لازم را انجام بدهیم.

در ادامه این نشست تخصصی صیادجو رئیس اتاق اصناف شهرستان سمنان از تشکیل دبیرخانه مشترک استقبال و بیان کرد: چرخه تجارت به تولید مرتبط است بدین خاطر اعتماد بازار در دستان تولید کنندگان می باشد و در هیچ شرایطی نباید بین اصناف و تولیدکنندگان انشقاق و جدایی ایجاد شود .

در این نشست کاری مواردی درخصوص ساختار دبیرخانه مشترک ، مرکز داوری اتاق بازرگانی و احصاء قوانین مخل کسب کار بحث و تبادل نظر صورت پذیرفت .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.