همدان؛

برگزار نشدن نمایشگاه بهاره در سال جاری

رئیس صنعت، معدن و تجارت بهار گفت: با توجه به ممنوع شدن برگزاری هر گونه نمایشگاه در کل کشور امسال نمایشگاه بهاره برگزار نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ بیات در بیان دلیل عدم برگزاری نمایشگاه گفت: امسال برگزاری هر گونه نمایشگاه در کل کشور ممنوع شده است و ما هم به تبعیت از کل استان و کشور اجازه برگزاری نمایشگاه نداریم.


وی اضافه کرد: اما از سوی برخی از واحدها تقاضای فروش فوق العاده را داشته ایم که به آنها مجوز برگزاری داده شده است.

بیات اضافه کرد: در فروش فوق العاده قیمت ها با میزان 5 تا 10 درصد کمتر از قیمت واقعی فروش نرخ گذاری می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار ادامه داد: امسال متقاضی هم داشتیم و تمامی کارهای آن را انجام داده بودیم؛ اما به علت حمایت از اصناف و بازاریان برگزاری این نمایشگاه ها ممنوع شده است.

بیات گفت: فروشگاه ها ، بازاریان و اصناف در طول سال مالیات و عوارض پرداخت می کنند و بیشترین برداشت آنها در ایام پایانی سال است که برگزاری این نمایشگاه ها باعث کم شدن خرید از بازاریان و اصناف می شود به همین دلیل تصمیم بر این شده که برای حمایت از بازاریان و اصناف این نمایشگاه برگزار نشود.

گفتنی است،  هر ساله با نزدیک شدن به ایام پایانی سال نمایشگاه های بهاره در سراسر کشور و در نقاط مختلف شهر ها از سوی اداره صنعت ، معدن و تجارت برگزار می شود و احتیاجات مردم در این نمایشگاه ها عرضه شده و به فروش می رسد.

امسال نیز خیلی از مردم منتظر برگزاری این نمایشگاه ها بوده و خرید خود را به روزهای آخر سال موکول کرده اند تا از این نمایشگاه خرید خود را انجام دهند و جویای زمان و مکان این نمایشگاه هستند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار