آمادگی شرکت نفت برای تامین فرآورده های نفتی نوروز 95 در مشهد

مدير شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه خراسان رضوي گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی، تمامی تمهیدات و پیش بینی های لازم برای تامین بنزین مورد نیاز در ایام تعطیلات نوروز 1395 اندیشیده شده است.

آمادگی شرکت نفت برای تامین فرآورده های نفتی نوروز 95 در مشهدمحمد مهدي قرائي در گفتگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی افزود: از نظر ذخیره سازی و توزیع فرآورده ها در تمامی جایگاه های عرضه بنزین، نفتگاز و گاز طبیعی در سطح استان، پیش بینی های لازم صورت گرفته و جلسات مختلف در خصوص تامین سوخت مورد نیاز زائران حرم رضوی با مدیران جایگاه ها و انجمن صنفی جایگاه داران خراسان رضوی برگزار شده تا زائرانی که استان خراسان رضوی و شهر مشهد مقدس را به عنوان مسافرت خود انتخاب کرده اند دغدغه ای از لحاظ تامین سوخت خودرو نداشته باشند.

وی گفت: پیش بینی ما اینست که حجم فروش در جایگاه های استان به خصوص در مبادی ورودی و خروجی مشهد مقدس و تمامی شهرستان های در مسیر به خصوص مسیر ارتباطی تهران به مشهد، افزایش فروش فرآورده بنزین را داشته باشند.

مدير شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه خراسان رضوي افزود: به مدیران جایگاه ها تاکید کرده ایم که به موقع سوخت مورد نیاز را خریداری کنند تا در ایام نوروز 95 زائران بتوانند با اطمینان نسبت به تامین سوخت خودروهای شخصی اقدام کنند و مدیران جایگاه ها هم نظارت و کنترل کافی را در اداره جایگاه ها داشته باشند.

قرائی گفت: از کلیه هم وطنان و زائران حرم رضوی که در ایام نوروز به مشهد سفر می کنند تقاضا داریم که در زمان سوخت گیری بحث های ایمنی را در تمامی جایگاه ها رعایت کنند و بعد از پایان مسافرت، با آرامش و خاطره خوب شهر مشهد را به سمت شهر و دیار خود ترک کنند.

وی خاطر نشان کرد: از نظر ذخیره سازی انواع فرآورده های نفتی در استان خراسان رضوی جای هیچ نگرانی نیست و در حال حاضر شرایط بسیار خوبی را در سطح استان شاهد هستیم.

انتهای پیام//

برچسب ها: فرآورده ، نفتی ، نوروز ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار