شیراز؛

افتتاح 13 تخت بیمارستانی در فسا

امروز با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به صورت ویدئو کنفرانس از 13 تخت بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) در فسا بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ دکتر عسگری رئیس دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: برای بهره برداری از این 13 تخت و مکان فیزیکی بیش از یک و نیم میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
دکتر محمد شکوهیان رئیس بیمارستان فوق تخصصی حضرت ولی عصر نیز با اشاره به سرویس دهی این بیمارستان به بیماران حوزه شرق فارس گفت: سالانه بیش از 500 نفر به امکانات بخش های آی سی یو نیازمند بودند که به علت کمبود تخت مراقبت های ویژه بیش از 50 درصد این بیماران به مرکز استان اعزام می شدند در حال حاضر با توجه به بهره برداری از این تخت ها اعزام بیمار به مرکز استان کاهش چشمگیری خواهد داشت.
این تخت ها شامل 8 تخت آی سی یو بزرگسالان و 5 تخت ان آی سی یو نوزادان است که در حال حاضر جمع تخت های بخش مراقبت های ویژه در این بیمارستان به 20 تخت افزایش پیدا کرد.  
به گفته دکتر عسگری بخش جدید مراقبت های ویژه این بیمارستان با 8 تخت و با اعتبار 1 میلیارد تومان در صورت تامین اعتبار به بهره برداری خواهد رسید که خدمت رسانی به بیماران شرق فارس بیشتر خواهد شد.
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار