سمنان؛

افتتاح 13 تخت جدید آی سی یو در شاهرود

برای ایجاد این 13 تخت آی سی یو بیش از 10 میلیارد تومان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شاهرود؛همزمان با طرح ملی افتتاح یک هزار و ۷۱۴ تخت آی سی یو در سراسر کشور، ۱۳ تخت آی سی یو ویژه بزرگسالان، کودکان و نوزادان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.
همزمان با طرح ملی افتتاح یک هزار و ۷۱۴ تخت آی سی یو در سراسر کشور، ۱۳ تخت آی سی یو ویژه بزرگسالان، کودکان و نوزادان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

این تخت های آی سی یو همزمان با سفر وزیر بهداشت به بیرجند،از طریق ویدئو کنفرانس و با هدف ارتقای سیستم مراقبت های ویژه، رفع مطالبه عمومی در حوزه درمان، رفع آشفتگی ناشی از اشغال تخت های بستری آی سی یو، جبران نقیصه کمبود این قبیل تخت ها در برخی مراکز درمانی و کمک به هموطنان در شرایط بحرانی، افتتاح شدند.

دکتر سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در حاشیه افتتاح 13 تخت آی سی یو این دانشگاه در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: با اضافه شدن این 13 تخت مجموع تخت های آی سی یو دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به 42 تخت افزایش یافت.
موسوی افزود: برای ایجاد این 13 تخت آی سی یو جدید بیش از 10 میلیارد تومان هزینه شده است.

موسوی با بیان اینکه با افتتاح بیمارستان جدید 220 تختخوابی فاطمیه شاهرود حداقل 20 تخت آی سی یو نیز در این بیمارستان پیش بینی شده است گفت: با بهره برداری از این 20 تخت نیاز دانشگاه علوم پزشکی شاهرود درخصوص تخت های آی سی یو بر طرف می شود. 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار