مظلومی: رکورد شکست ناپذیر پدیده را می شکنیم

سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی با پدیده گفت: رکورد شکست ناپذیری پدیده را جا به جا می کنیم.

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پرویز مظلومی در جمع خبرنگاران گفت :  امیدوارم با شکست تیم پدیده این رکورد را جا به جا کنیم و مطمئنم این بازی تساوی ندارد و یکی از دو تیم پیروز میدان هستند و امیدوارم تیم استقلال این بازی را ببرد.

وی ادامه داد : آمارهاد نشان می دهد تیم پدیده در نیم فصل دوم نتایج خوبی کسب کرده است و به اندازه تیم استقلال در جمع آوری امتیازات در این نیم فصل موفق بوده است اما ما تلاش می کنیم یک بازی هجومی را به نمایش بگذاریم و نباید تیم پدیده را دست کم گرفت.

مظلومی گفت : تیم پدیده به طور بسته بازی می کند و چشم به ضد حمله دارد و باید از این نظر حواسمان را جمع می کنیم امیدوارم با بازی خوب بازیکنان و حمایت هواداران بتوانیم سه امتیاز این بازی را بدست آوریم و عیدی خوبی را به طرفداران هدیه کنیم.

 وی در مورد بازیکنان غایب استقلال در این بازی عنوان داشت : یعقوب کریمی و علیرضا رمضانی در بازی نیستند و همچنین وضعیت خسروی حیدری امروز مشخص می شود و در صورت نیاز حتما از حضورش استفاده می کنیم.

مظلومی در باره انگیزه تیم پدیده مقابل استقلال گفت : به طور حتم سرمربی تیم حریف با انگیزه برد به تهران آمده است و من به نظرش احترام میذارم اما تیم استقلال هم با انگیزه تمام در زمین حاضر می شود وهر دو تیم به دنبال کسب سه امتیاز هستند.

وی در مورد عملکرد شیخی و مهاجم صربستانی استقلال افزود : هر دو بازیکن در تمرینات بسیار خوب عملکردند و شیخی نیز از فرصت حضور در مقابل راه آهن استفاده کرد و عملکرد مناسبی داشت و پروویچ پا به پای سجاد شهباز زاده در تمرینات حاضر شد اما در نهایت من در مورد حضور بازیکنان در میدان تصمیم می گیرم.

وی در خصوص اردو سوئد گفت : غیبت ملی پوشان تیم در اردو مشکلی ندارد اما امیدوارم باشگاه مشکل مالیاتی برخی بازیکنان را رفع کند و تیم به صورت کامل در اردو سوئد حاضر شود و شرط اصلی من برای برگزاری این اردو حضور تمام بازیکنان است و در صورت ناقص بودن این اردو را لغو می کنم.

سرمربی استقلال در پایان خاطر نشان کرد : باشگاه با توجه به مشکلات مالی در نظر دارد ده درصد پرداختی خود را قبل از سال تحویل به صورت عیدی به بازیکنان پرداخت کند و من از حامیان مالی باشگاه تشکر می کنم و امیدوارم حمایتشان را از تیم ادامه دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مظلومی ، استقلال ، پدیده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار