رادیو ایران مروج فرهنگ درختکاری می‌شود

همزمان با هفته منابع طبیعی و پاسداشت روز درختکاری با حضور احمد پور مدیر رادیو ایران و جمعی از مدیران این شبکه رادیویی جشن رویش در پارک پردیسان در حال برگزاری است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه رادیویی ایران ، در این مراسم چند هزار نهال درخت با حضور عموم مردم و همکاری سازمان های مردم نهاد در پارک غرس می‌شود. 

همچنین مهندس محمدهادی حیدرزاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران و محمد درویش‌زاده کارشناس محیط زیست در ارتباط زنده با رادیو ایران درباره  طرح ملی نهضت درختکاری و فرهنگسازی و آموزش مردم در خصوص نحوه درختکاری، نگهداری و آبیاری صحبت کردند.

دوستداران محیط زیست نیز در راستای فرهنگ سازی و آشتی مردم با طبیعت از کسانی که در پارک حضور دارند می خواهند که زباله های خودرا روی زمین نریزند و با طبیعت دوست باشند. قابل ذکر است که کودکان همراه با بزرگترها در حال غرس نهال هستند.

علاقه مندان به شرکت در نهضت درختکاری می توانند  با حضور در پارک پردیسان تهران واقع در اتوبان حکیم غرب، پارک جنگلی پردیسان در این مراسم حضور داشته باشند تا علاوه بر کاشت درخت، چند اصله درخت نیز برای کاشت  دریافت کنند. 

نهضت درختکاری با شعار «هر ایرانی یک درخت» با همت رادیو ایران و همکاری «شهرداری تهران» و گروه محیط زیستی در حال برگزاری است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار