خرمگاه:

ما نباید با ریختن بنزین آتش را شعله ور کنیم

مربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پیش از بازی با گسترش فولاد گفت: ما با مشکلات زیادی مواجه هستیم اما به دنبال کسب سه امتیاز این بازی هستیم.

ما نباید با ریختن بنزین آتش را شعله ور کنیم

به گزارش خبرنگار  حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محمد خرمگاه در ادامه عنوان کرد: علیرضا منصوریان به علت غیبت در این بازی عذر خواهی کرد. وی به علت مشکلات پیش آمده نتوانست در این نشست حاضر شود.

خرمگاه بیان کرد: ما با گسترش بازی داریم که یک تیم فنی است و از معدود تیم‌هایی که خوب فوتبال بازی می‌کند. این تیم شرایط خوبی دارد اما می‌دانیم از این مسابقه چه می‌خواهیم.

وی در مورد برنامه اردویی تیم نفت تهران گفت: برنامه اردویمان مشخص نشده است اما تلاش می‌کنیم مکانی برای برگزاری اردو پیدا  کنیم. به هر حال اگر نتوانستیم جایی را برای اردو فراهم کنیم همانند بازی با تراکتور سازی بدون اردو به مصاف حریف می‌رویم.

خرمگاه تصریح کرد: وضعیت تیم خوب نیست اما خدا را شکر می‌کنم تیم ما بزرگانی دارد که عضو کادر فنی هستند. به هر حال بازیکنان با تجربه شرایطی را فراهم کرده تا در مسیر اصلی گام برداریم.

مربی نفت تهران در مورد حال  جسمانی خود گفت: خدا را شکر می‌کنم که وضعیتم بهتر شد. روزی که دارستانی فوت کرد من در کنارش بودم بر این اساس برایم سخت بود. برخی از رسانه‌ها عنوان کردند که من فیلم هندی بازی کردم در صورتیکه این طور نبوده است.

وی در مورد اینکه کادر فنی قصد استعفا دارد بیان کرد:‌کادر فنی به این موضوع فکر نمی‌کند.
استعفا یک لحظه هم به ذهنمان خطور نکرده است. ما با اینکه بزرگ نیستیم اما قصد داریم که کار بزرگ کنیم.

خرمگاه در مورد شایعه واگذاری نفت به بخش خصوصی گفت: وظیفه کاری من نیست در مورد مسائل کلان مدیریت صحبت کنم. شاید منصوریان اجازه صحبت درباره مدیریت را داشته باشد اما من به خودم اجازه نمی‌دهم در مورد این مسائل صحبت کنم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر باید روی آتش نفت خاک بریزیم تا خاموش شود.  این درست نیست که بنزین بریزیم تا آتش شعله ور تر شود.

به هر حال مسئولان در تلاش هستند تا شرایط اردویی فراهم شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: نفت ، خرمگاه ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار