حجت‌الاسلام و المسلمین قندهاری :

در حوزه نیروهای مسلح تمامی اخبار و دریچه‌ها روابط عمومی است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: در حوزه نیروهای مسلح تمامی اخبار و دریچه‌ها روابط عمومی است.

در حوزه نیروهای مسلح تمامی اخبار و دریچه‌ها روابط عمومی است

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قندهاری رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در نشست مسئولین روابط عمومی وزارت دفاع که در تالار شهرک شهید چمران برگزار شد با اشاره به اینکه در شرع مقدس اسلام فهرست حقوق دیگران و رعایت عدالت جامعه اسلامی خیلی کوشا باشیم، اظهار داشت: در حوزه روابط عمومی رهبر انقلاب جملاتی دارند که بسیار مهم است.

وی با اشاره به جملات مهم رهبر معظم انقلاب درباره روابط عمومی تأکید کرد: در حوزه نیروهای مسلح تمامی اخبار و دریچه‌ها روابط عمومی و باید از افراط و تفریط دوری کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین قندهاری با بیان اینکه سلامت خبر به این نکته بستگی دارد که چرا و چه زمان و چگونه آن را پخش کنیم یادآور شد: بسیاری از اسرار مصلحت نیست که در اختیار دشمن قرار بگیرد و این موارد باید رعایت شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه در روابط عمومی کمیت مهم نیست و کیفیت اهمیت دارد یادآور شد: روابط عمومی و تبلیغات باید به پیشرفته‌ترین تجهیزات مجهز باشند تا بتوانند در حوزه خود با دشمن مقابله کنند.

حجت‌الاسلام و السلمین قندهاری گفت: وظیفه مسلمانان و شیعه این است که اسرار را حفظ کنند و روابط عمومی باید تعامل تنگاتنگ با مدیران داشته باشد و توقع این است که فعالیت‌های روابط عمومی هم فرهنگی و هم عقیدتی و مدیریتی باشد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید اخبار اقتدار آفرین را در زمان صحیح و به موقع منتشر کند یادآور شد: این اخبار اگر به موقع پخش شود کمر دشمن را می‌شکند.

حجت‌الاسلام و المسلمین قندهاری تأکید کرد: حریم و حرمت خبر باید حفظ شود و باید دقت کنیم که عملکرد ما باعث شود که انعکاس اخبار به شکل صحیح انجام شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خاطر نشان کرد: اخبار وزارت دفاع به شدت مورد طمع دشمنان است و باید دقت کنیم که اخبار به دور از افراط و تفریط و در زمان مناسب منتشر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار