قم؛

تیم سفیر قم قهرمان لیگ آینده سازان کاراته کشور

برخورداری رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: تیم سفیر قم با برتری بر حریفان خود در مرحله نهایی مسابقات کاراته جوانان، قهرمان لیگ آینده سازان کاراته کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ هفته پایانی لیگ کاراته آینده سازان پسران در روز گذشته در سالن مجموعه فرهنگی غدیر تهران برگزار شد و سفیر قم به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

برخورداری رئیس هیئت کاراته استان قم بیان کرد: در این مسابقات باشگاه سفیر قم موفق شد ۱۶ بر ۱۱ باشگاه مقاومت را شکست دهد و بر سکوی قهرمانی تکیه زند و تیم‌های اراگ اراک و کان ذن ریو سوم مشترک شدند.

وی افزود: تیم سفیر قم در مرحله نیمه نهایی در یک مسابقه سنگین و نفس گیر برابر تیم کان ذن ریو قرار گرفت و موفق شد ۱۴ بر ۱۳ این تیم را شکست دهد.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: کاراته قم امسال در سوپرلیگ کاراته کشور نیز تیم پولاد را داشت که نماینده قم نتوانست در مرحله گروهی، نتایج لازم را برای صعود به جمع ۴ تیم بر‌تر به دست آورد.

در پایان خاطر نشان کرد: حضور تیم پولاد قم در سوپرلیگ با وجود مسائل و چالش‌های مالی و پشتیبانی قابل تقدیر بود و پس از کناره گیری آذرخودرو، امتیاز حضور تیمی از قم در سوپرلیگ را حفظ کرد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار