روزنامه دیلی تایمز پاکستان: ایران قدرت دفاعی خود را به رخ آمریکا کشید

یک روزنامه پاکستانی نوشت: آزمایش‌های موشکی ایران پیامی برای آمریکاست تا قدرت دفاعی تهران را نشان دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی تایمز پاکستان امروز در مقاله‌ای با عنوان «برنامه موشکی ایران» نوشت: ایران در 9 مارس (19 اسفند) دو موشک بالستیک را آزمایش کرد. این دو موشک که از شمال ایران شلیک شدند، به اهداف مورد نظر در جنوب شرق ایران، که با محل پرتاب این دو موشک بیش از 1400 کیلومتر فاصله داشت، اصابت کردند. 

این منبع افزود: سپاه پاسداران قدرتمند ایران، این آزمایش‌های موشکی را «قدرت نمایی ایران در برابر فشار آمریکا» توصیف کرده است. ارتش ایران اعلام کرده زرادخانه‌ای عظیم از موشک‌های بالستیک دارد. همه اینها پیام‌هایی تلویحی از ایران برای آمریکا است تا قدرت دفاعی خود را به رخ آمریکا بکشد. البته این آزمایش‌ها موجب رنجش آمریکا شده است و مقامات آمریکایی از ایران در این خصوص به شدت انتقاد کرده‌اند. 

روزنامه دیلی تایمز در خاتمه افزود: کشور پاکستان نیز به هیچ وجه خواهان درگیری میان آمریکا و ایران - که در همسایگی پاکستان قرار دارد - نیست، اما اگر دو کشور خود را در مسیر رویارویی با یکدیگر قرار دهند، پاکستان قادر به هیچ اقدامی برای ممانعت از این درگیری نخواهد بود. از این رو، همه امیدوارند که امضاء و اجرای توافق هسته‌ای اخیر (برجام) منجر به بهبود روابط، به جای درگیری، میان ایران و آمریکا شود. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار