لرستان؛

کاهش 53 درصدی جرایم در لرستان

فرمانده نیروی انتظامی لرستان از کاهش 53 درصدی جرایم در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از لرستان،سردار محمد قنبری ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای نیروی انتظامی استان که به مناسبت 22 اسفند روز بزرگداشت شهید که با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد، ضمن گرامیداشت این روز، اظهار کرد: استان لرستان توانسته 721 جانباز و 57 آزاده را تقدیم انقلاب و رهبری کند.

این مسئول گفت: یادواره امروز کمتر از یک هفته طراحی و به اجرا درآمده است، زیرا برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از اهداف نیروی انتظامی در استان لرستان است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی لرستان توانسته از 499 خانواده معظم شهدا سرکشی و دیدار کند و در حوزه پرداخت تسهیلات، هدایا و... به کارکنان و کمک به معیشت آنها بیش از 4 میلیارد و 712 میلیون ریال، از محل اعتبارات استانی هزینه کند.

سردار قنبری ادامه داد: پیشگیری از جرایم یکی از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی لرستان است که خوشبختانه توانسته‌ایم در حوزه سرقت 97 درصد و در زمینه جرایم دیگر 53 درصد کاهش داشته باشیم.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: استان لرستان تا قبل از 3 سال گذشته جزو 14 استانی بوده که 70 درصد جرایم را به خود اختصاص داده، اما خوشبختانه ما توانسته‌ایم در این مدت جایگاه استان را از 7 به رتبه 17 ارتقا دهیم و همین موضوع باعث شده احساس امنیت در استان لرستان به خوبی افزایش پیدا کند و ما شاهد آن هستیم که مردم امنیت این استان رضایت کامل را دارند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: جرایم ، رانندگی ، کاهش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.